Feh Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Hm. Noen andre som har problemer med å spille om dagen? Online føles det mye mer responsivt og mindre lagg enn før, men noen ganger så "bugger" gamesene mine seg, dvs en viss del av progressen min blir rett og slett borte og gamet "fryser" på en måte så får jeg timeout. Har skjedd i samtlige games jeg har spillt i dag (driver å spiller med en untwinked barb på normal). I tillegg må jeg vente et kvarter med å create et nytt game siden jeg bare får failed to join. FFS. Endret 23. februar 2010 av Feh Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hm. Noen andre som har problemer med å spille om dagen? Online føles det mye mer responsivt og mindre lagg enn før, men noen ganger så "bugger" gamesene mine seg, dvs en viss del av progressen min blir rett og slett borte og gamet "fryser" på en måte så får jeg timeout. Har skjedd i samtlige games jeg har spillt i dag (driver å spiller med en untwinked barb på normal). I tillegg må jeg vente et kvarter med å create et nytt game siden jeg bare får failed to join. FFS. Jeg får akkurat det samme. Jeg trodde kanskje det var nettet her som var dårlig, men da er det vel battlenet som har litt problemer. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ja, jeg har ikke spillt på en god stund nå, men fortsatte på Frenzy Barben min i dag. Men er bare selve characteren som er ingame som får en slags temp ban/timeout hvor jeg ikke får joinet/createt nye games på 10-15 min. De andre charsa mine derimot funker helt fint. Men Blizzard har jo lagt inn så sinnsykt mye restriksjoner i forhold til games for å prøve å stoppe botting at det er jo umulig for "pro" players å faktisk spille så fort som de kan når det kommer til å joine inn og ut av games og skifte characters. Er vel noe sånn at hvis du skifter char mer enn 3 ganger ila en kort periode får man jo 30 min temp ban... latterlig. Gleder meg hvertfall til Frenzy Barben er ferdig Er så lei av å spille hammer, smiter(ubertrist) og blizz sorc at jeg holder på å spy. Har en god load med items klar for han også. EBotD CB, Grief PB, enigma/fortitude(switch i cube), LoH, verdungo, gore's, maras, raven/rare ll ring og anni. Mangler bare en barb torch og noen skill charms. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Eventuelt bruke et forum (ikke jsp) til å trade på. Ja når du sier det så kom jeg på at jeg ofte brukte ETF, Europe Trade Forum på www.dii.net (nå er det www.diii.net). Der har jeg faktisk ikke annet enn positive erfaringer. Litt vanskelig å sette seg inn i økonomien der og litt vanskelig å få "exposure" på tråden sin, men fikk stort sett tak i det man måtte ha. Jepp har selv brukt ETF. Men de har forandra igjen da, så nå er det incgamers og no. Men du kommer fortsatt til riktig plass med diii.net. Hvilket brukernavn har du der? Postet en del i ETF OT tråden, før en hel gjeng fra Europe ble banna. Så vi har starta et nytt forum. Jeg brukte Korialstraz der også. Har ikke spilt D2 på en stund, men har hørt at slikt kan skje ganske ofte. Vanligvis driver blizzard med noe på serverne, eller så er det mange som duper, som gjør at serverne blir veldig mye mer ustabile. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Brukernavnet mitt der er "Junta", men ikke vært særlig aktiv på forumene der utenom ETF. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hmmm. Doesn't ring a bell. Men nå er det jo i hvertfall 2 måneder siden jeg var aktiv der da, og før det så posta jeg som regel i ETF OT, så er vel mulig det er derfor jeg ikke husker deg. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Der har jeg aldri postet og det er sikkert 3-4 år siden jeg var "aktiv" hehe. Faen b.net er helt kuk i ræv i dag. Timeouts over alt. Skulle mule over en pul rune, en eBotD CB og litt diverse istad fra en druid og over til frenzy barbeb min. Mulet det over og så fikk jeg timeout da jeg prøvde å joine et baalrun. Ventet 10 min og jaggu var ikke itemsa borte... både fra druiden og barben Så nå blir det inn på gamle mailen og finne det andre paret med cd-keys og legge inn d2 på laptopen også slik at jeg kan mule med meg selv i trade screen... burde være ganske idiotsikkert. Endret 23. februar 2010 av Feh Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 b.net har vært ganske ustabilt i det siste ja. Irriterende når man er midt i et eller annet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ja, skjedde kanskje 3-4 ganger i timen tidligere i dag, men blitt bedre utover kvelden. Sikkert folk som duper som faen som forårsaker det. Men lagt inn d2 på laptopen også så da har jeg d2 på stasjonær og d2 på laptop slik at jeg kan mule med meg selv så slipper jeg å miste noe hvertfall. Uansett kjipt hvis man spiller solo og skal ubertriste eller noe og så lagger man ut av gamet og mister keys/organs som man brukte på portaler. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Spiller 1.09d på et privatdrevet realm i ny og ne, ikke noen stor fan av de nyeste patchene. Ironisk nok er de fleste private realm både mer stabile i ping/dc/oppetid samt har bedre fungerende anti-cheat system som forhindrer alt utenom maphack som de fleste ser på som ok. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hæ? finnes det faktisk? Er det mye folk som spiller der slik at det går an å queste med andre/cowe osv.? Fortell! Er helt enig for jeg HATER 1.10+, men elsker 1.09d. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Da var ladderen blitt resatt og patch 1.13b launched for de som ikke har fått det med seg. Den store nyheten er RESPECS! Dvs vet å complete Q1 i A1 så får man en gratis respec (totalt 3 pr. char, en for hver difficulty). Respecen frigjør da samtlige statpoints + skillpoints slik at man kan "fikse" de på nytt. Non-ladder chars som allerede har completed alle de tre questene får én "gratis" respec hos akara i hell. For flere respecs må man kille act bosses (andariel + meph + dia + ball) på hell for å samle 4 "essences", cube de og så får man en ny respec. Bortsett fra det er det ikke så mye nytt. Hammers har blitt nerfed til en hviss grad (no longer ignores resistances of undead & deamons) og flere minor character skill adjustments. Leveling i UberTristram har også blitt nerfed. Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Må si meg enig i at private realms er tingen. Er lenge siden jeg har spilt noe på battle.net. Jeg spiller på en realm som heter Temple of Zakarum. Blir fort veldig lei av boters, scammers og spammers på battle.net. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Må si meg enig i at private realms er tingen. Er lenge siden jeg har spilt noe på battle.net. Jeg spiller på en realm som heter Temple of Zakarum. Blir fort veldig lei av boters, scammers og spammers på battle.net. Hva innebærer det, da? Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hva innebærer det, da? Man spiller på en privat server som man spiller på battle.net.. characters er lagret på serveren og man logger inn/ut som på battle.net.. ladder-system osv funker på samme måten. Er ikke like mange spillere men noen vil jo si at det ikke nødvendigvis er en svakhet. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Husker for mange år siden spilte jeg litt single player. Da kunne jeg skrive inn ett eller annet i chatten, Players 8 eller noe. Da justerte spillets vanskelighetsgrad seg opp til samme nivå som om det skulle være online game med 8 spillere. Ble mer exp og mer intem drops da, som gjorde singleplayer ganske gøy og utfordrenes. Men husker dtte ble fjernet. Er det mulig å laste ned noe som gjør singleplayer vanskeligere, mer exp og bedere item drops (større sjangs for uniq drops)? Også, hvilket maphack er greit å bruke? Husker ikke hva den jeg brukte het for noe. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har ikke lest patch loggene til diablo må jeg si. Hva er det som er så rævva i de nye patchene? Bortsett fra respec i 1.13 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Husker for mange år siden spilte jeg litt single player. Da kunne jeg skrive inn ett eller annet i chatten, Players 8 eller noe. Da justerte spillets vanskelighetsgrad seg opp til samme nivå som om det skulle være online game med 8 spillere. Ble mer exp og mer intem drops da, som gjorde singleplayer ganske gøy og utfordrenes. Men husker dtte ble fjernet. Er det mulig å laste ned noe som gjør singleplayer vanskeligere, mer exp og bedere item drops (større sjangs for uniq drops)? Også, hvilket maphack er greit å bruke? Husker ikke hva den jeg brukte het for noe. Dette er da fortsatt mulig, eneste er at man må starte et lokalt multiplayergame og så skrive /players x. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Godt å høre at det enda er mulig. Men finnes det noen mods som øker magic find'en på charen din, eller noe som gjør at uniq items dropper litt oftere, på singleplayer. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Godt å høre at det enda er mulig. Men finnes det noen mods som øker magic find'en på charen din, eller noe som gjør at uniq items dropper litt oftere, på singleplayer. Players 8 gjør jo nettopp dette, drops er som om det skulle vært 8 spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå