Romis Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 @roomis Jeg har ikke så grusomt mye MF items, men jeg har et fullt tals set på sorcen min om det er av interesse. Er borte i helga, men kommer hjem igjen i morra så kan sende deg en PM i morra kveld en gang? Sender PC'en til reperasjon på Mandag, så jeg får den på tirsdag, kan spille da. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Er det verdt å MF'e i nightmare? Jeg har nå en lvl 84 blizz-sorc med en lvl 76 HF-merc. Men jeg sliter med å kunne gjøre noe i hell enda, siden mercen min dør ganske fort, og jeg er litt avhengig av han til imunes. Så jeg ender opp med å ta meph- og diabloruns i nm isteden. Er dette noen vits i det hele tatt, eller burde jeg prøve å levle opp og prøve hell. Det går så sakte å levle opp nå Lenke til kommentar
valentino Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Jeg har en lvl 83 Blizz sorc og jeg har tatt Meph runs i 10 lvls nå. Ikke noe problem.. må bare være veldig rask å teleportere. Jeg bruker ikke merc for han er bare i veien. Tips: Ta alltid til venstre når du går ut av rommet med WP. Endret 20. februar 2010 av valentino Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg har en lvl 83 Blizz sorc og jeg har tatt Meph runs i 10 lvls nå. Ikke noe problem.. må bare være veldig rask å teleportere. Jeg bruker ikke merc for han er bare i veien. Tips: Ta alltid til venstre når du går ut av rommet med WP. Jeg får prøve igjen, uten å bry meg om mercen Bruker du no triks for å drepe Meph? Har hørt om "moat trick" hvor man kan ta han fra avstand. Jeg tviler på at jeg overlever hvis jeg kommer nærme. Hvilke items liker folk her til MF? Bruker selv oculus og et par sigon-ting og har 150mf hittil. Tenkte på å satse på TalRasha armoren og få tak i en hjelm jeg kan sockete med topaz. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har Harlequin Crest, Goldwrap, Chance Guards, en vanlig magisk amulett med noe MF. Det er i hovedsak det jeg har av MF nå om jeg ikke har glemt noe. Egentlig ganske dårlig utstyr, men det er bare noen uker siden jeg startet opp igjen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Må vente litt før jeg kan spille uansett. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har en lvl 83 Blizz sorc og jeg har tatt Meph runs i 10 lvls nå. Ikke noe problem.. må bare være veldig rask å teleportere. Jeg bruker ikke merc for han er bare i veien. Tips: Ta alltid til venstre når du går ut av rommet med WP. Jeg får prøve igjen, uten å bry meg om mercen Bruker du no triks for å drepe Meph? Har hørt om "moat trick" hvor man kan ta han fra avstand. Jeg tviler på at jeg overlever hvis jeg kommer nærme. Hvilke items liker folk her til MF? Bruker selv oculus og et par sigon-ting og har 150mf hittil. Tenkte på å satse på TalRasha armoren og få tak i en hjelm jeg kan sockete med topaz. 1. Tele inn til meph og kjør Static på han så han går ned til 50% liv 2. Gå ned hit: http://img232.imageshack.us/i/27058515yj0.jpg/ og teleport som vist på bildet. 3. Sørg for at Meph blir stående å surre i den trappa der og trekk deg såpass langt unna til at han ikke angriper deg mer, så spammer du han med meteor eller blizzard eller whatever du bruker som primary skill. Sidenote: Ikke bruk merc, den vil bare løpe rundt og forstyrre meph slik at han går ut av plassen sin. Og av snart 10 års erfaring: For all del ikke bruk så mye MF gear at det går ut over overlevelsesevnen din eller hvor fort du klarer å drepe meph. Det er bedre å ha mindre MF og drepe fortere (ergo, flere runs på mindre tid) enn masse mf og sakte dreping/dør ofte. Meph/Dia runs på nightmare er ingen dum ting, men merk at du da bare kan finne exceptional items (les på http://www.battle.net/diablo2exp for liste over excep items). Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Jeg har en lvl 83 Blizz sorc og jeg har tatt Meph runs i 10 lvls nå. Ikke noe problem.. må bare være veldig rask å teleportere. Jeg bruker ikke merc for han er bare i veien. Tips: Ta alltid til venstre når du går ut av rommet med WP. Jeg får prøve igjen, uten å bry meg om mercen Bruker du no triks for å drepe Meph? Har hørt om "moat trick" hvor man kan ta han fra avstand. Jeg tviler på at jeg overlever hvis jeg kommer nærme. Hvilke items liker folk her til MF? Bruker selv oculus og et par sigon-ting og har 150mf hittil. Tenkte på å satse på TalRasha armoren og få tak i en hjelm jeg kan sockete med topaz. 1. Tele inn til meph og kjør Static på han så han går ned til 50% liv 2. Gå ned hit: http://img232.imageshack.us/i/27058515yj0.jpg/ og teleport som vist på bildet. 3. Sørg for at Meph blir stående å surre i den trappa der og trekk deg såpass langt unna til at han ikke angriper deg mer, så spammer du han med meteor eller blizzard eller whatever du bruker som primary skill. Sidenote: Ikke bruk merc, den vil bare løpe rundt og forstyrre meph slik at han går ut av plassen sin. Og av snart 10 års erfaring: For all del ikke bruk så mye MF gear at det går ut over overlevelsesevnen din eller hvor fort du klarer å drepe meph. Det er bedre å ha mindre MF og drepe fortere (ergo, flere runs på mindre tid) enn masse mf og sakte dreping/dør ofte. Meph/Dia runs på nightmare er ingen dum ting, men merk at du da bare kan finne exceptional items (les på http://www.battle.net/diablo2exp for liste over excep items). Takk for tipsene Fikk dette knepet til å funke ganske bra i går, og fikk tatt noen runs i Hell. Det eneste som gjør det vanskelig noen ganger er hvis council members osv. får ferten av meg og begynner å angripe. Endret 21. februar 2010 av Dimitrij Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Og av snart 10 års erfaring: For all del ikke bruk så mye MF gear at det går ut over overlevelsesevnen din eller hvor fort du klarer å drepe meph. Voucher den her. hurtighet>mf alltid! Lenke til kommentar
valentino Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Spørs hvor mye items man trenger for å være sterk nok til å ta Meph på hell. Min blizzard har over 3k i skade når jeg har på meg mf tingene mine og jeg synes det går veldig greit å ta han. Jeg utsetter meg heller ikke for risikoen å static fielde ham da jeg synes det går raskt nok å bare sende blizzard på han med en gang. Hva er det beste MF utstyret man kan lage seg på non ladder nå for tiden? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Og av snart 10 års erfaring: For all del ikke bruk så mye MF gear at det går ut over overlevelsesevnen din eller hvor fort du klarer å drepe meph. Voucher den her. hurtighet>mf alltid! Videre så får man ekstremt mange items på disse sidene som selger items. Har brukt lewt.com en god del ganger til å kjøpe småtteri. Upåklagelig service og god sikkerhet. Itemsa er mer eller mindre garantert dupes, men mine items har vært på kontoen min ca. halvannet år nå og ingenting har blitt borte og ingen av accountene har blitt stengt. Veldig kjekt dersom man ikke gidder å MFe (som meg), og trade channel er så og si død nå. D2jsp har jeg 0 til overs for og er alt for mange noobs og kjeltringer der til at jeg gidder å trade. Likte meg bedre i 1.09/1.10. Da var det faktisk litt aktivitet i trade channel og en del trade games så man kunne faktisk trade til seg alt man trengte uten å gå utenom gamet slik man er nødt til i dag. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jepp kan nok tenke meg at det er veldig liten aktivitet. Selv ville jeg aldri giddet å kjøpe items for ekte penger (er i grunn sterkt imot det), men det er jo smak og behag. Har også holdt meg unna D2jsp fordi det er så mange scammere der, og fult av 12 årig idioter som tror de veit alt. Men tipper nok at aktiviteten blir bedre etter at patchen blir sluppet ut. Var VELDIG mange som stoppet å spille for å vente på patch og reset, som egentlig skulle ta 2 måneder eller no sånt? Nå er vi her et år seinere uten noen patch eller reset. :S Lenke til kommentar
valentino Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg har merket meg at det stort sett er komplett umulig å bytte bort middels gode rustninger, votter, luer, sko og lignende. Alle skal bare ha de hersens runene som jeg har lyst på . Skulle ønske jeg hadde like mye hell på Lower kurast runs som enkelte påstår å ha hatt når det gjelder å finne høye runer. Er mye lettere å dra dit med min blizz sorc enn å ta Countess som er cold imune. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg har merket meg at det stort sett er komplett umulig å bytte bort middels gode rustninger, votter, luer, sko og lignende. Alle skal bare ha de hersens runene som jeg har lyst på . Skulle ønske jeg hadde like mye hell på Lower kurast runs som enkelte påstår å ha hatt når det gjelder å finne høye runer. Er mye lettere å dra dit med min blizz sorc enn å ta Countess som er cold imune. I den nye patchen som kommer så blir cold sorceress buffet, samt mobs på hell blir ikke immune til cold så mye som de er nå. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg har merket meg at det stort sett er komplett umulig å bytte bort middels gode rustninger, votter, luer, sko og lignende. Alle skal bare ha de hersens runene som jeg har lyst på . Skulle ønske jeg hadde like mye hell på Lower kurast runs som enkelte påstår å ha hatt når det gjelder å finne høye runer. Er mye lettere å dra dit med min blizz sorc enn å ta Countess som er cold imune. I den nye patchen som kommer så blir cold sorceress buffet, samt mobs på hell blir ikke immune til cold så mye som de er nå. Hva legger du i begrepet at <<cold sorceress blir "buffet">>. Høres jo i alle fall greit ut at det blir færre cold imunes. Slik det er nå kan ikke en enkelt-element sorc gjøre stort alene, og en to-element sorc blir gjerne litt svak og kan heller ikke gjøre stort alene. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Jeg lagde en Meteorb + fireball sorc for å keyrunne og med full tals set og diverse annet på lvl 88 har hun ingen problemer med å ta hele hell solo (unntak: uber tristram og key portalene). A2 nm (might aura) merc med Insight og Fortitude er også på plass for mana regen og de monsterne som skulle være både fire+cold immune. Jeg har alltid vært motstander av kjøping av items for cash selv, men etter jeg fant ut hvor enkelt og billig det var så synes jeg det er helt greit istedenfor å bruke timesvis, kanskje flere dager på å skaffe meg items jeg vil ha. At cold sorc blir buffet vil si at cold skillsene til sorcen blir skrudd opp litt, mest sansynlig i damage og/eller synergies. Endret 22. februar 2010 av Feh Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Jeg har alltid vært motstander av kjøping av items for cash selv, men etter jeg fant ut hvor enkelt og billig det var så synes jeg det er helt greit istedenfor å bruke timesvis, kanskje flere dager på å skaffe meg items jeg vil ha. Jepp det er veldig enkelt, men det ødelegger også økonomien. Ville mye heller spilt D2 der det ikke fantes duping, enn sånn som det er nå. Dessuten så vil duping gjøre servere mer ustabile og skaper generelt sett mer lagg. Så jeg kommer ikke til å kjøpe items på slike sider, kun fordi det ødelegger økonomien og indirekte skaper lagg i spillet. Endret 22. februar 2010 av Korialstraz Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Nå er det jo ingenting som heter økonomi i spillet lenger, den forsvant for over to år siden så da gidder ikke jeg kaste bort mange timer av livet mitt når jeg kan bruke en hundrelapp og 20 min på det samme. Heldivis har blizzard tatt dette seriøst mot d3 så blir utrolig spennende å se hvordan det blir da. De kunne dog fikset det med enkle grep nå og, men gud veit hvorfor de ikke har gjort noe. Hadde gold faktisk vært en currency, og man kunne ha kjøpt brukbare items fra vendors ville det ikke vært noe stort problem, men gold er jo bare noe man bruker på pots og revive merc så det er jo waste. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hmm. Ja jo den er jo ødelagt, men liker nå best å finne det jeg trenger selv. Eventuelt bruke et forum (ikke jsp) til å trade på. Men som sagt det er smak og behag. Gold can faktisk brukes til å fa tak i veldig mye bra rares, både ringer, amuletter og circlets etc. Og er lett å få tak i også med en gold barb. Men ja vet hva du mener. Og gleder meg sykt til D3 selv. Håper de tar bedre vare på det enn de gjorde med D2. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Eventuelt bruke et forum (ikke jsp) til å trade på. Ja når du sier det så kom jeg på at jeg ofte brukte ETF, Europe Trade Forum på www.dii.net (nå er det www.diii.net). Der har jeg faktisk ikke annet enn positive erfaringer. Litt vanskelig å sette seg inn i økonomien der og litt vanskelig å få "exposure" på tråden sin, men fikk stort sett tak i det man måtte ha. Endret 23. februar 2010 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå