Romis Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Enhver person kan ta Baal på hell, nesten. Det er ikke det som er vanskelig i spillet. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det vet jeg da, men virket ikke som ΣΙΝΔΡΕ var enig i det. PvM = lett! PvP = vanskelig. Eller kan være, avhenging av hvem du møter. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som vet noe om når patch 1.13 blir sluppet, eller hva den inneholder? Kan hende jeg må støve av gamle gode Diablo2 når den kommer ut. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen ekstremt dårlige skills tweaking, som i grunn irriterer meg mest. Nesten som om det er en person fra Blizzard som aldri har spilt det lager patchen. Men så blir det også fjerning av Iron Madien fra Oblivion Knights, så da blir melee klasser lettere å spille i Chaos Sanctuary for eksempel. Selv om de finnes hos Baal og et par andre steder også. De legger til skill respec som bonus fra Akara etter Den of Evil, i tilegg til den vanlige skill pointen man får. Så kan man også i Hell difficulty finne Charged Essence of noe. Husker ikke navna, men er 4 forskjellige du kan samle, som du finner fra Andariel og Duriel (begge de er like), Mephisto, Diablo og Baal. Cube 1 stk av hver så får du skill og stat respec. Også er runedrops økt for highrunes. Lurer på om det er Gul og opp som har fått økt sjanse til å droppe. Lenke til kommentar
Knaxern Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg spiller fortsatt, og har 3 char som jeg spiller med. En mf-sorc lvl 93, en smiter lvl 88, og en hammerdin lvl 95. Vurderer å starte en barbarian, men vet ikke hva slags class jeg skal ha. Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Tenkte å spille litt diablo 2 single player, alldri spilt det noe særlig så har dere noen guides eller tips ? Hvilken class er bra å starte med? En class som ikke trenger så mye gear hadde vært flott Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Du kan like godt lage en char. som du spiller med over battlenet, så lenge du har tilgang til internett. Kan spille alene der også. Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ja, laster ned bra battle.net nå, snart ferdig Men lurer på hvilken class jeg skal være ? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Ja, laster ned bra battle.net nå, snart ferdig Men lurer på hvilken class jeg skal være ? Du bør nok velge en klasse du liker. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Min favoritt er paladin, da han er ganske allsidig. Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Noen som vil spille over battle net ? Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ingen som har en Lord of Destruction cd-key til overs ? :o Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nope. Å diskutere piartkopiering er ulovlig også Var på grenseland til det LoD Koster ikke mer enn en 100-lapp på spaceworld eller elkjøp. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Nope. Å diskutere piartkopiering er ulovlig også Var på grenseland til det LoD Koster ikke mer enn en 100-lapp på spaceworld eller elkjøp. Han spurte om en cd-key fra et kjøpt Diablo 2 som ikke ble brukt. Hvordan er det piratkopiering? Er det ulovlig å gi en banan til en person som du ikke skal ete? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Jeg kan slenge meg med på noe d2exp. Er noen år siden sist jeg spillte. Noe nytt i spillet som jeg burde vite før jeg starter? Edit: Noen som kan foreslå en god MF Sorc build? Endret 31. januar 2010 av valentino Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg kan slenge meg med på noe d2exp. Er noen år siden sist jeg spillte. Noe nytt i spillet som jeg burde vite før jeg starter? Det spørs helt når du slutta å spille. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg kan slenge meg med på noe d2exp. Er noen år siden sist jeg spillte. Noe nytt i spillet som jeg burde vite før jeg starter? Edit: Noen som kan foreslå en god MF Sorc build? Ja, at 1.13 kanskje er rundt hjørne. Ingen vits å begynne, med mindre du synes det er ok å spille (hva nå enn det het?:S:p) Lenke til kommentar
valentino Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sist jeg var i spillet var det vel 1.10 eller noe. Kontoene mine er for lengst borte så jeg må starte på nytt uansett. Noen som kunne tenke seg å booste meg litt slik at jeg ikke trenger å bruke tid på å springe gjennom alle actene? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Sist jeg var i spillet var det vel 1.10 eller noe. Kontoene mine er for lengst borte så jeg må starte på nytt uansett. Noen som kunne tenke seg å booste meg litt slik at jeg ikke trenger å bruke tid på å springe gjennom alle actene? Jeg kunne godt gjort det, hadde det ikke vært slik at jeg klarte å miste alle itemsa mine, pga en idiotisk bug i spillet. ( Ikke spillere ) Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 @Romis: Hvilken bug er det? Kan ikke huske å ha hørt om noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå