ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 [quote Det er jo litt kjipt da Lenke til kommentar
Ra1dMaX Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) angående muling så er det et lite triks som kan brukes med at du lager et game med passord lar charen være pålogget i ca 10 min i gamet og dropper itemsa for så å switche over til mulen for å plukke opp itemsa som man har droppa P.S.; dette trikset brukes på eget ansvar da noen ganger er Bnet litt rask å fjerne games, men normal sett funket det(av egen erfaring hadde jeg ikke noen tap av items ved å bruke dette trikset)+ brukte denne metoden så sent som 1.12 for et par mnd siden da jeg hadde setitems, gems, runes, uniques og gold mules som var stappa med stash. har en lvl 91 hammerdin på eu ladder (hvis den er dær enda xD) Endret 21. januar 2010 av Ra1dMaX Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Har 4 level 99 figurer, 2 sorcerss, 1 amazon og 1 paladin, eneste paladinen som jeg har "levla" selv resten er en "arv", forøvrig har jeg 1 lvl 97 T/V (PvP) og en lvl 97 Hdong (untwinked). - D.J. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 P.S.; dette trikset brukes på eget ansvar da noen ganger er Bnet litt rask å fjerne games Med andre ord er det ikke en trygg måte å gjøre det på. Ikke bare det, men forskjellige items kan ligge på bakken kun et bestemt antall minutter før de forsvinner. Tror misc ting som keys, gems, gold etc blir liggende 5-10 min. Magic, rare, set og unique items i 10-15 min og runewords 20+ Mulig jeg stokket litt rundt på hva som forsvinner når, men det er kun ca tider, så ikke følg de hundre prosent. Altså skal du mule masse, så har man dårlig tid. Men hvis ikke dette da var nok, så har bnet en tendens til å gi deg temp bans som varer alt fra 5 min til 48 timer. Etter 48 timer er du oppfordret til å ringe/sende mail til Blizzard support. Hvorfor skjer det? Joda det var Blizzard sin kjempe gode idet mot botter. Hvis noen logger inn og ut for fort og for ofte, eller går inn og ut av games for mange ganger, ja da blir du boota av nettet. Tror grensa ligger på rundt 10-15 games i timen eller no sånt. Joda grei nok det, hvis det hadde funket da. Men hva gjør bottere når de ikke lenger kunne løpte pindel eller ta for mange baalruns? De slang på flere bosser i mf runs, eller tok med seg diablo som en del av baalrunet. Noen satte til og med botten på automatisk pause med jevne mellomrom. Hehehe ja vi lovlige spiller blir vist straffet overalt. Om ikke det er begrensinger in game så er det sikring mot piratkopiering. Når alt det er sagt, så er jeg kjempe fan av Blizzard sine spill. Ikke alle, men de fleste (sett WoW på ikke fan lista). Gleder meg sykt til Starcraft 2 og D3. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Nytt problem :/ Hva skal jeg gjøre? EDIT: Fikk fiksa det denne gangen også rett etter at jeg posta innlegget Hvorfor spiller egentlig noen av dere non-ladder? Det er jo mye artigere med flere runewords, items og slikt. Og hvis jeg skal starte på ny char. hva er morsomst av barbarrian, assassin og amazon? Endret 22. januar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvorfor spiller egentlig noen av dere non-ladder? Det er jo mye artigere med flere runewords, items og slikt. Fordi jeg ikke føler for å starte på nytt. Har det jeg trenger på NL, og jobber fortsatt med å forbedre et par chars, men trenger ikke ladder for de tingene jeg mangler/forbedrer. Men spiller ladder fra tid til annen også, bare ikke fult så mye. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Nytt problem :/ Hva skal jeg gjøre? EDIT: Fikk fiksa det denne gangen også rett etter at jeg posta innlegget Hvorfor spiller egentlig noen av dere non-ladder? Det er jo mye artigere med flere runewords, items og slikt. Og hvis jeg skal starte på ny char. hva er morsomst av barbarrian, assassin og amazon? *kremt* Når man har spilt en stund på en character kommer det en ny sesong, og alle chars blir flyttet til non-ladder. Det er UTROLIG mange som velger å bli i NL fordi der er alle de som har spilt en stund. Jeg spiller også NL fordi alle vennene mine gjør det. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kan man komme til über tristram i nl? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Hvorfor skulle man ikke det? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Fordi det ikke går i SP Vet ikke jeg. Har noen her en link til gode PVP builds for bar, ass, eller ama? Endret 22. januar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Prøv en trapper, trap/ww eller ghost for assassin. Alle funker veldig bra i PvP, men kan være vanskelig å bli vant til. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 i dag har jeg runna Lod for første gang! Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Congrats! Hva slags character brukte du? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Skal starte igjen når 1.13 kommer. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Skal begynne nå Noen muligheter for å spille sammen med noen av dere? Trenger også anbefaling på hvilken class jeg skal ta:) Endret 25. januar 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Skal begynne nå Noen muligheter for å spille sammen med noen av dere? Trenger også anbefaling på hvilken class jeg skal ta:) Hvis du skal starte på nytt, lag en Sorc. Det er så utrolig billig å få bra gear, og du trenger ikke gear for å gjøre damage. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 elller lag en hammerdin. Trenger ikke så bra gear der heller. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Fact of the day: Så lenge man lager en cookie cutter build trenger man generelt sett ikke bra gear. Diablo 2 er et veldig enkelt spill å runde. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ikke på Hell. Skal man spille PvP trenger man bra gear. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ikke på Hell. Skal man spille PvP trenger man bra gear. Det er et enkelt spill hvis man vet hva man gjør. Finnes noen som har rundet spillet uten å bruke gear i det helle tatt, eller kun med cracked/crude og lignende "ødelagte" typer items. Ingen rares, uniques rws eller noe. Kun normale cracked items. Ja de greide det helt til hell baal. Så hvis man kan bruke det man vil, trenger en kun litt kunskap om hva slags items og cube recipes som er tilgjengelig for å greie spillet uten problemer. Må ha tålmodighet også ofc. PvP er en annen sak, for der er det jo konkuranse om hvem som har best strategier og best kontrol over chars. Gear er i grunn andre rekke her også, men teller mer enn i PvM så klart. Men har selv sett en tals sorc eie et helt PvP game aleine, og det mot folk som har alt av high end uniquees/runewords og gode charms. Fram til noen brukte abs da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå