Gå til innhold

Diablo 2 - Fortsatt noen på forumet som spiller?

Anbefalte innlegg

En venn levla fra 1-90 på 2 timer med Uber leveling. :thumbs:

Jepp er mulig det. Når jeg tenker meg om så tror jeg vi presset det ned til 4 timer ved hjelp av bedre gear fra det vi tjente, og ved å bruke NM og hell ancients exp. Får jo 20 mill for NM og 40 fra hell.

Juks dere holder på med da!! Kan ikke si du har spilt D2 hvis du har blitt dradd gjennom hell uten ha tatt en char opp på normalmåten først.

Det er da aldeles ikke juks hvis man har lvlet gjennom spillet på normal måte mer enn man har lyst til å innrømme? Grunnen til at folk gjør det er for å unngå og bruke unødvendig points i skills/stats på PvP charactern sin. Noen remaker hvis kun 1 statpoint er plassert feil.

Og hvis jeg føler for å teste en build i PvP, så bruker jeg da ikke flere timer på å spille PvM for og lvle. Spesielt ikke når jeg har gjort det 30+ ganger før.

Anbefaler dere å finne frem en fix på widescreen gaming forum. Husker ikke websiden, men bare google, så finner dere den. Der kan du få filer som redigerer litt på spillet slik at man får høyere oppløsning.

Tviler på at det er helt lovlig hvis man spiller online, men hvem vet. Har i hvertfall vært mulig veldig lenge, så.

Kjekt å kunne spille i litt høyere oppløsning, og ikke minst i litt mer ekte widescreen.

Dette blir du nok mest sansynlig banna med på Bnet. Kan brukes i singleplayer, men ikke ta de online. Med slik widescreen fix får man et utrolig feigt overtak i PvP for eksempel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er fortsatt på 1.12, men 1.13 er ute på PTR (Public Test Realm). Så du kan spille å teste alle de nye forandringene. Det er også kommandoer for å øke lvl og få så mye gull du vil. Husker ikke kommandoene nå, men de finner du nok på BNet forumet. Eller ved å søke på google.

Lenke til kommentar
Juks dere holder på med da!! Kan ikke si du har spilt D2 hvis du har blitt dradd gjennom hell uten ha tatt en char opp på normalmåten først.

Har dratt 3 chars til lvl 90 uten å bli rusha, og levlet 10 chars over level 90. Så jeg tror ikke du har så mye du skulle ha sagt.

Lenke til kommentar
Er fortsatt på 1.12, men 1.13 er ute på PTR (Public Test Realm). Så du kan spille å teste alle de nye forandringene. Det er også kommandoer for å øke lvl og få så mye gull du vil. Husker ikke kommandoene nå, men de finner du nok på BNet forumet. Eller ved å søke på google.

Å det kan man gjøre på battlenet? isaåfall så er det jo DRIIITkjedelig.

Lenke til kommentar

Det er en beta. Du spiller ikke med dine vanlige chars, du må lage ny account på en annen realm. Det er kun for å teste den nye patchen.

Lenke til kommentar

Det er jo kun, som Romis sa en beta. Dermed navnet PTR (Public Test Realm).

Grunnen til at de har gjort det slik er så folk skal komme fortere i gang, så de kan teste for bugs etc.

Lenke til kommentar
Flytt alle itemsa over på en annen character. Kan godt være lvl en. Blir kalt for muling i D2. Men ikke prøv det uten venner til å hjelpe deg, for da er det veldig lett å miste itemsa.

Hehe. Det har jeg gjort så inderlig mange ganger. Stikker in på en server, hide itemsene. kommer tilbake, gone.

Det jeg lurer på er hvordan de finner det ut? Ja jeg la de på et diske plass.

Lenke til kommentar
Kan man ikke bare holde inne ALT så ser man alt som ligger på bakken? Problemet er at jeg heller ikke har noen venner for øyeblikket som spiller D2 heller :p Skal ikke være lett.

Joda, det kan man. Men så er det sånn at hvordan veit de at jeg f.eks sjuler itemsene i en cave. også akkuart den caven. Er jo 100vis av caves fra act1 til act5

Lenke til kommentar
Kan man ikke bare holde inne ALT så ser man alt som ligger på bakken? Problemet er at jeg heller ikke har noen venner for øyeblikket som spiller D2 heller :p Skal ikke være lett.

Start på Europe Non-Ladder så kan jeg være din første venn. Så lenge du er nokså moden, kan jeg alltids hjelpe deg med rushing, muling, etc. Add meg: Romis

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...