Gå til innhold

Diablo 2 - Fortsatt noen på forumet som spiller?

Anbefalte innlegg

Hei! Fortsatt noen som spiller det beste spillet i hele verden?

Startet for 2 dager siden og har følgende char:

lvl 67 Paladin ( skal bli smiter )

Exile / Last Wish / Enigma / CTA 6 BO / Soj / Gore Rider Boots / Guardian Angel

Holder fortsatt på å skaffe flere items. Spiller på EU Non-Ladder for de som skulle øsnke å spille med meg.

Account navn: Romis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en level 40 Paladin. Det sto at ha hadde expired, men når jeg gikk inn på han og spilte litt så gikke det bort. Spilte sist i sommerferien. Tror det var EU ladder og begynte på nightmare.

Hvordan kommer du til level 67 på to dager? :p Da er du enten god eller spilt 24/7. Dreiv på å skulle lage en form for templar av han, og har noe bra items i stashet. Blant annet en shako og en armor med 700 og noe def. D2 er morsomt hvis man har noen og spille med.

Lenke til kommentar

Har et par venner som tok meg gjennom til hell ved å bruke den glitchen hvor man kommer til hell uten å være høyt nok level til å gjøre Arreat. Når jeg kom til hell ( lvl 6 ) så tok jeg Diablo runs fram til lvl 67 som tok et par timer. Har ikke spillt så alt for mye, egentlig.

Lenke til kommentar

Herregud, lvl 67 på et par timer? Da spiller du riiimelig hardt. Trodde ikke det var mulig, faktisk. :p

Jeg har vel egentlig aldri sluttet å spille D2, akkurat som jeg aldri sluttet å spille StarCraft. Men det går litt i perioder. I sommer spilte jeg jævlig mye D2, og nå spiller jeg jævlig mye SC. Fantastiske spill begge to.

Lenke til kommentar

Har egentlig liten peiling på hva man burde gjøre i D2 :p Spilt bare igjennom alle questa med en kompis og vi begge brukte hver vår charachter build vi fant på nettet.

Noe dritt at det er så kronglete å få spillet til å fungere på Vista, da må jeg skru på den gamle laptopen hvis jeg skal spille :p

Lenke til kommentar

Jeg kjører Vista 64 bit, på 1920x1080 og har ikke noen problemer i det hele tatt. Så har jeg lastet ned Diablo 2 fra Blizzard sine nettsider, men vet ikke om det fikser noen problemer. Det ser faktisk greit ut på 800x600 også. Blir deilig å komme til Baal runs nå fram til lvl 95. :)

Lenke til kommentar
Har den første utgaven der spillet er fordelt på 3 cder og så klart LoD på DVD. Prøvd å innstallere to ganger før på Vista uten hell. Noen tips om hvordan jeg kan få det til å fungere uten å kjøpe det fra Blizzards nettsider?

https://eu.battle.net/ så lager du konto, og skriver inn CD-keyene til Lod og D2, så kan du laste ned spillet. :) Funket for meg.

Lenke til kommentar
Herregud, lvl 67 på et par timer? Da spiller du riiimelig hardt. Trodde ikke det var mulig, faktisk. :p

Åhh det er ikke no problem. Har selv vært med på å ta 4 stk lvl 1 characters fra norm-hell, lvlet til 93 og gitt dem alle wps, skills, stats and res quests. Tok vel 5 timer tror jeg.

Men det er jo med andre karakterer da så klart. Men allikevel, er ikke no stress ;)

Lenke til kommentar

Anbefaler dere å finne frem en fix på widescreen gaming forum. Husker ikke websiden, men bare google, så finner dere den. Der kan du få filer som redigerer litt på spillet slik at man får høyere oppløsning.

Tviler på at det er helt lovlig hvis man spiller online, men hvem vet. Har i hvertfall vært mulig veldig lenge, så.

Kjekt å kunne spille i litt høyere oppløsning, og ikke minst i litt mer ekte widescreen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...