Gå til innhold

Problemer med bluetooth tilkobling til Microsoft tastatur

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjøpte meg for noen uker siden et Microsoft wireless entertainment desktop 8000-tastatur og mus.

Men jeg har store problemer med det. Det har fungert, men så prøvde jeg å ta det med til en annen pc, og da jeg satt det tilbake til den opprinnelige pcen, så virket det ikke. Jeg prøvde å kjøre installeringen på nytt (dvs tilkoblingsveiviseren) men ingenting hjalp.

Jeg ble litt irritert, så jeg formaterte hele HDD for å se om det kunne være noen konflikter, men heller ikke på helt clean install av Windows 7 fungerer det. (Har testet det på flere pc'er nå, og ingenting hjelper, selv ikke pc'er med XP).

Det som skjer er at jeg får installert drivere, og pc finner tastatur og bluetooth-dongle, men det står at jeg må resette transceiveren. Dette skal gjøres ved å ta ut USB dongle, deretter sette den inn igjen og så holde på tilkoblingsknappen på transceiveren i 5 sec. Deretter skal jeg kunne gå videre i veivisren ved å klikke på next. Problemet hos meg er imidlertid at det skjer ingenting når jeg trykker på tilkoblingsknapper, og jeg får ingen mulighet til å trykke på next.

Noen som har erfaringer med dette, eller er det en hardware feil som gjør at jeg må levere tastaturet tilbake?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...