Kongolaf Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Da har jeg fått et problem med å skru på trådløse nettverkskortet på en laptop jeg har. Hverken snarveien eller taste komboen funker?? Er på i bios. Jeg installerte WIN7 på den, så funka det noen dager og kutte ut etter den hadde stått 1 dag.. Lenke til kommentar
morgster Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kanskje det har blitt defekt? Lenke til kommentar
adox56 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kanskje det har blitt defekt? Da er det nokk en problem med det trådløset kortet som du har under pcen det kan hende du må faktisk bestille et nytt kort så lenge de innstillingene i bios ikke virker som de skal og du har sjekket alt annet så kan det hende du må det faktisk det er ikke noe annet jeg ser for meg akkuratt nå siden jeg hadde det sammme problemet med trådløset kortet og det funka ikke da tok jeg og bestillte et nytt siden det var noe som ikke stemte. Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Har faktisk byttet det :S og det funker ikke fortsatt. Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 JA, har gjort det.. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Finner du det under enhetsbehandling? Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Finner du det under enhetsbehandling? Ja det gjør jeg. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Prøv å rulle tilbake driver. Win7 har den magiske egenskapen at den kan bytte driver uten at du merker noe særlig annet enn at du mister nett eller får blåskjerm. Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Dette er en clean install av win7, og alt er i orden i enhetsbehandling, ingen konflikter eller noe. Bare at det ikke skrur seg på når jeg trykker på trådløs knappen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg var borti en annen situasjon der man måtte legge inn et program for at kombinasjonstastene skulle fungere på maskinen. Men da var det litt enklere å finne løsningen for det var postet hvilken maskin han hadde... Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 HP nx8220, intel pro 3945bg Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Finner ikke så mye om den, men HP har tidligere hatt store problemer med at WLAN på bærbare døde pga feil på hovedkortet (ikke wlankort). Kan godt være at du må bruke garantien din. Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Hehe, denne maskina er gammel så det er vel ingen garanti på den. Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Har funnet løsninga, det var feil kort jeg refererte til, men 2200bg jeg har.. innstallerte hp wireless assistant, og det funker fint nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå