Gjest Hva skjer? Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 I de siste månedene har jeg ikke orket å gjøre noe... er trøtt og sliten HELE tiden, har ikke vert ute av døren i over en uke... har merket at jeg blir lettere irritert, og at jeg mister kontrollen over sinnet mitt mye lettere... jeg klarer ikke å holde meg i jobb i lengre perioder, og har sluttet på jobben min etter første dagen... jeg har også merket at jeg ikke bryr meg om noe... bryr meg kunn om en person.... en person jeg aldri har møtt, en nydelig jente... har gått opp 10kg siden i sommer jeg blir også mye mer forbanna på mine søstre og foreldre... og har med flere annledninger hatt ønsker om å knekke nakken på dem... jeg har vert i kontakt med barnevernet siden midten av 10klasse, siden jeg ikke har vert på skolen siden... er nå snart 18... noen ganger klarer jeg ikke å stoppe megselv når jeg blir forbanna... jeg vet ikke om jag kan stoppe meg selv i å skade noen neste gang jeg blir forbanna... jeg vil ikke snakke med psykolog om dette... siden jeg ikke vil ha dette "pasient" spempelet på meg... ikke skriv lange innleg.... har ikke konsentrasjon til å lese mye.....brukte nesten 2timer på å skrive dette... Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Hei Du har mange kjennetegn på depresjon, og jeg vil anta at det er det du har. Du trenger ikke snakke med psykolog hvis du ikke vil, selv om det er det beste for slike plager. Men du bør absolutt snakke med legen din, slik at dere sammen kan finne ut hva som er best i ditt tilfelle. Mvh Dag Endret 17. januar 2010 av dag1234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå