Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør man når jenten sier at hun er redd for å bli utnyttet av deg?

Gjest Guest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gutt_*

Hei, har klart å rote meg i en sittuasjon der jenta sier til meg at hun er redd å bli utnyttet. Noe jeg seff ikke vil gjøre. Sa til hun at jeg var glad i henne, jeg hadde føleleser osv men hun hadde ikke endret synspunktet. Så jeg kom til et punkt jeg sa klart til henne at hun burde tenke over saken og hvorfor jeg ville utnytte henne før jeg sa god natt.

Hva gjør man egentlig i slike sittuasjoner og hva betyr egentlig det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer litt an på i hvilken sammenheng det var vil jeg tro?

LMR eller om det bare var at hun er usikker på om hun vil involvere seg i et forhold dersom det hadde med kjæresterier å gjøre ;)

Vanskelig å si egentlig. : )

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det kan godt hende hun er litt usikker, og trenger litt tid med deg for å være sikker. Bare vær tålmodig så ordner det seg helt sikkert :thumbup:

Lenke til kommentar

Spør henne om hvorfor hun på noen måte tror at du vil utnytte henne, og si at du vil snakk om det.

De fleste jenter som sier noe sånt har opplevd noe på en eller annen måte, en eller annen gang (daah). Og vil bare synes at det er godt å få snakket det ut.

Hvis hun ikke sier at hun har noen grunn, hun bare tror det. Så har du enten player (eller ha rykte til en player) eller så er det noe som sitter i hodet hennes.....

Lenke til kommentar

Hun har vel blitt såret eller skuffet over en gutt før, og har brent seg litt. Eller bare har generelt dårlig selvtillit. Ingen liker å bli tråkket på. Så hun gir vel deg en mulighet til å forstå at hun har ekte følelser for deg, samtidig som hun ber deg om å droppe henne vist du har planer om å være drittsekk.

Vær snill gutt og behandl henne pent så går det bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...