Gjest En som lurer Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei. Jeg lurer på om noen som kan si med hva det kan være med kuken min. Jeg har noen røde prikker på kukhodet, og på under et døgn samler deg seg noe hvitt under forhuden? Har vart i noe måneder. Noen perioder bra, andre mye! Hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Gjest En som svarer Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det hvite du prater om kan være såkalt "kukost" og er såvidt jeg vet helt ufarlig. Men det er vanligst å vaske det bort. De røde prikkene kan være mange ting. Jeg hadde nettopp selv flere røde prikker som dukket opp i helger når jeg var med kjæresten. Etter litt nettsøk kom jeg fram til at det kunne være for mye vasking av utstyret. Så jeg roa ned vaskinga og problemet forsvant. Kan også være for lite vask som er problemet. Prøv ut det som virker mest sannsynlig og hvis det ikke går bort så er leger veldig vennlige og vante til å svare på penisspørsmål Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Tar jeg ikke mye feil kan de røde prikkene være noe som kalles talgkjertler, helt ufarlig. Lenke til kommentar
Gjest Guest_orakel_* Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Canesten er et respetfritt legemiddel du kan kjøpe på apoteket. Det funker ..og det blir helt vekke på 2-3 dager:) Det hvite er sopp fra vagina hvis du har sex, helt ufarlig og helt vanlig. De fleste som har et aktivt sexliv får det, men mange som ikke vett hva det er. Hvis du dusjer og vasker deg godt etter sex så vil du forhindre plagene. Men Canesten tar det hvite vekk enten uansett hva det er. Lenke til kommentar
Gjest Guest_orakel_* Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Denne tråden kan nå anses som løst for det er ingen tvil at dette er sopp hvis ts har seksuelt samliv. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Denne tråden kan nå anses som løst for det er ingen tvil at dette er sopp hvis ts har seksuelt samliv. Det vet vi når ts gir lyd fra seg igjen Så lenge det ikke er overhengende fare: Med de fleste problemer kan det være greit å prøve det enkleste først. Men selvsagt etter at man har tatt hensyn til den infoen man har. Om ts er seksuelt aktiv setter jeg en knapp på ufarlig sopp. Om han ikke er det kan det væer noe annet og det er ikke sikkert han trenger gå på apoteket med en gang. Endret 23. januar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg