DaisyDeeds Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Hei! Hadde et lite uhell for ikke så lenge siden, kjørte på en stein med påhengsmotoren. Kom noen hakk i finnen, ikke særlig store. Lurte på om dere hadde noen enkle tips om hvordan dette kunne repareres, gjerne kom med flere innspill. Eventuelt hvilken måte som er den beste og mest sikre. Endret 17. januar 2010 av DaisyDeeds Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fylle i med tinn uten at jeg skal si det er måten å gjøre det på. Lenke til kommentar
DaisyDeeds Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Fylle i med tinn uten at jeg skal si det er måten å gjøre det på. Takk for svar, flere der ute som har metoder å gjøre dette på? Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Er det dype sprekker, eller bare noen hakk av visuell betydning? Hvis sistnevnte ville jeg bare malt over hakket og ikke brydd meg mer med saken. Dersom det er fare for at undervannshuset skal begynne å lekke olje ville jeg derimot byttet hele hundervannshuset, før også innmaten blir ødelagt. Lenke til kommentar
DaisyDeeds Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Er det dype sprekker, eller bare noen hakk av visuell betydning? Hvis sistnevnte ville jeg bare malt over hakket og ikke brydd meg mer med saken. Dersom det er fare for at undervannshuset skal begynne å lekke olje ville jeg derimot byttet hele hundervannshuset, før også innmaten blir ødelagt. Er ingen fare for at det skal lekke noe olje ut, men sprekkene vises godt. Det vil heller ikke gjøre noen forskjell om jeg skulle male over dette; Sprekkene ville fortsatt vært tydelig. Lenke til kommentar
Freakwens Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Det jeg ville gjort var å fylle sprekkene med Reloplast (stålplast) og så etterpå bruke finsparkel og fint pussepapir for og få en glatt overflate Reloplast : http://www.maritim.no/product.aspx?id=2395...upkey=007002060 Endret 17. januar 2010 av Freakwens Lenke til kommentar
DaisyDeeds Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Det jeg ville gjort var å fylle sprekkene med Reloplast (stålplast) og så etterpå bruke finsparkel og fint pussepapir for og få en glatt overflate Reloplast : http://www.maritim.no/product.aspx?id=2395...upkey=007002060 Takk. Noen som har erfaring med stålplast eller andre produkter/metoder? Lenke til kommentar
DaisyDeeds Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Er det noen måter dette kan gjøres på uten at det vises at det har vært skader? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå