Stoddart Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Dette er da artig Ja, jeg må si meg inspirert. Men jeg dikter som ei ku Ja, jeg blir ganske frustrert. Heh, må virkelig si at det er et skikkelig lyspunkt å se postene dine, får frem et smil, og en mening! EDIT: Og som jeg beviser, det er jaggu ikke lett! Endret 18. januar 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Slik sofistikert trolling har jeg ikke sett på lange stunder. Jeg gleder meg til å snuble over slike dikt i forskjellige tråder Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Må inrømme at jeg ikke la merke til diktet ditt i Dexter tråden. Bare leste det uten å ha tenkt at det var et dikt Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 CraigFinn ER JeanDietrich. Dere bare må være samme person!!! Lenke til kommentar
CraigFinn Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Det er nok dessverre ikke riktig, men jeg har hørt det navnet nevnt før. Er det noen som gidder å si meg hva denne JeanDietrich gjør? Hvis det er et annet eksempel på en debatt-dikter som meg, og han ble kneblet på samme måte, må vi få ting til å endre seg. Jeg håper en dag man finner ut at det jeg gjør bør bli legalt. At fordommene blir beseiret, og jeg får uttrykke meg overalt. Jeg håper dere som leser denne tråden også vil lese mitt nyeste dikt. Det er tilgjengelig i linken under for dere som liker slikt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1195420 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har du ikke hørt om funksjonen å ignorere brukere, Jurist? Gjør det! Vi andre koser oss over CraigFinns innlegg. Stå på! Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har du ikke hørt om funksjonen å ignorere brukere, Jurist? Gjør det! Vi andre koser oss over CraigFinns innlegg. Stå på! Jeg har ikke noe til overs for ignorér-funksjonen, jeg tror heller på omvendelse. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jurist, du minner meg om doktor Gregory House, bortsett fra at du ikke er morsom. Det innebærer blant annet at du sikkert er svært god på å svare på ting du har greie på, men å rote deg borti personlige konflikter med mennesker tror jeg du skal være forsiktig med (uten at jeg skal gå inn på diskusjonen om sosial intelligens som denne tråden er preget av) . Å stemple CraigFinn som en person som enten er hjerneskadet eller har "elendig humor" underbygger dette. Å "omvende" folk på bakgrunn av en merkelig form for forumdiagnose er en dårlig idé. Jeg har sett innlegg du har skrevet før, og du har hjulpet flere folk på de områdene du er god på. Fortsett heller med det. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Jurist, du minner meg om doktor Gregory House, bortsett fra at du ikke er morsom. Det innebærer blant annet at du sikkert er svært god på å svare på ting du har greie på, men å rote deg borti personlige konflikter med mennesker tror jeg du skal være forsiktig med (uten at jeg skal gå inn på diskusjonen om sosial intelligens som denne tråden er preget av) . Å stemple CraigFinn som en person som enten er hjerneskadet eller har "elendig humor" underbygger dette. Å "omvende" folk på bakgrunn av en merkelig form for forumdiagnose er en dårlig idé. Jeg har sett innlegg du har skrevet før, og du har hjulpet flere folk på de områdene du er god på. Fortsett heller med det. Man kan ikke være perfekt, og jeg har derfor ingen planer om å prøve å bli det heller, men takk for tipset...hehe... EDIT: Takk for hyggelig tilbakemelding om at jeg av og til en en grei kar, om ikke annet. For øvrig er det vanskelig å ha greie på folk som utelukkende formulerer seg på rim, eksempelvis, så hvis man nødvendigvis må ha greie på noe for å ha en mening om det, bør de aller fleste på forumet slutte å skrive noe. Endret 23. januar 2010 av Jurist Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Dette må vere århundrets beste tråd! Har ikkje sett på maken! CraigFinn - du er herved mitt nye personlige idol! Keep up the good work! Lenke til kommentar
CraigFinn Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Det er alltid fint å høre, jeg skal nok ikke skuffe deg. Jeg skal fortsatt holde meg saklig, og være snill og grei. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Posting in epic thread. Var moro å se på Jurist som ble mer og mer frustrert til han omsider slapp ut raseriet i innlegget om innhold og form. Er forøvrig ikke noen særlig fan av verken poetri eller lyrikk, men dette var gode saker. Keep it up, CraigFinn. Nå er det natta for min del. God natt! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 CraigFinn - ny favorittbruker her på forumet Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 CraigFinn - ny favorittbruker her på forumet +1 1 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 CraigFinn - ny favorittbruker her på forumet +1 QTFW! Så sykt morsomt det er å lese dette :!: Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Posting in epic thread. Var moro å se på Jurist som ble mer og mer frustrert til han omsider slapp ut raseriet i innlegget om innhold og form. Er forøvrig ikke noen særlig fan av verken poetri eller lyrikk, men dette var gode saker. Keep it up, CraigFinn. Denne må jeg si meg enig med. Lo godt her jeg satt. Gleder meg til mer Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ja, var moro å lese gjennom denne tråden igjen. Skulle forresten gjerne ha sett det pottesure ansiktet til Jurist og det helt sikkert svært lattermilde fjeset til CraigFinn da deres raske utvekslinger pågikk i begynnelsen. Hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå