Gå til innhold

Introduksjon av CraigFinn


Anbefalte innlegg

Dette er da artig

Ja, jeg må si meg inspirert.

Men jeg dikter som ei ku

Ja, jeg blir ganske frustrert.

 

Heh, må virkelig si at det er et skikkelig lyspunkt å se postene dine, får frem et smil, og en mening! :)

 

EDIT: Og som jeg beviser, det er jaggu ikke lett!

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok dessverre ikke riktig,

men jeg har hørt det navnet nevnt før.

Er det noen som gidder å si meg

hva denne JeanDietrich gjør?

 

Hvis det er et annet eksempel

på en debatt-dikter som meg,

og han ble kneblet på samme måte,

må vi få ting til å endre seg.

 

Jeg håper en dag man finner ut

at det jeg gjør bør bli legalt.

At fordommene blir beseiret,

og jeg får uttrykke meg overalt.

 

Jeg håper dere som leser denne tråden

også vil lese mitt nyeste dikt.

Det er tilgjengelig i linken under

for dere som liker slikt.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1195420

Lenke til kommentar

Jurist, du minner meg om doktor Gregory House, bortsett fra at du ikke er morsom.

 

Det innebærer blant annet at du sikkert er svært god på å svare på ting du har greie på, men å rote deg borti personlige konflikter med mennesker tror jeg du skal være forsiktig med (uten at jeg skal gå inn på diskusjonen om sosial intelligens som denne tråden er preget av) . Å stemple CraigFinn som en person som enten er hjerneskadet eller har "elendig humor" underbygger dette. Å "omvende" folk på bakgrunn av en merkelig form for forumdiagnose er en dårlig idé. Jeg har sett innlegg du har skrevet før, og du har hjulpet flere folk på de områdene du er god på. Fortsett heller med det. :)

Lenke til kommentar
Jurist, du minner meg om doktor Gregory House, bortsett fra at du ikke er morsom.

 

Det innebærer blant annet at du sikkert er svært god på å svare på ting du har greie på, men å rote deg borti personlige konflikter med mennesker tror jeg du skal være forsiktig med (uten at jeg skal gå inn på diskusjonen om sosial intelligens som denne tråden er preget av) . Å stemple CraigFinn som en person som enten er hjerneskadet eller har "elendig humor" underbygger dette. Å "omvende" folk på bakgrunn av en merkelig form for forumdiagnose er en dårlig idé. Jeg har sett innlegg du har skrevet før, og du har hjulpet flere folk på de områdene du er god på. Fortsett heller med det. :)

 

Man kan ikke være perfekt, og jeg har derfor ingen planer om å prøve å bli det heller, men takk for tipset...hehe...;) EDIT: Takk for hyggelig tilbakemelding om at jeg av og til en en grei kar, om ikke annet. For øvrig er det vanskelig å ha greie på folk som utelukkende formulerer seg på rim, eksempelvis, så hvis man nødvendigvis må ha greie på noe for å ha en mening om det, bør de aller fleste på forumet slutte å skrive noe.

Endret av Jurist
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Posting in epic thread.

 

Var moro å se på Jurist som ble mer og mer frustrert til han omsider slapp ut raseriet i innlegget om innhold og form.

 

Er forøvrig ikke noen særlig fan av verken poetri eller lyrikk, men dette var gode saker.

 

Keep it up, CraigFinn. Nå er det natta for min del. God natt!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Posting in epic thread.

 

Var moro å se på Jurist som ble mer og mer frustrert til han omsider slapp ut raseriet i innlegget om innhold og form.

 

Er forøvrig ikke noen særlig fan av verken poetri eller lyrikk, men dette var gode saker.

 

Keep it up, CraigFinn.

 

Denne må jeg si meg enig med. Lo godt her jeg satt. Gleder meg til mer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...