kristiania Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei, jeg lurer på om noen av dere vet om jobber som en 13 åring kan gjøre, eneste jeg har funnet er norpost. men jeg vil gjerne ha noen alternativer å velge mellom. fint om du vet om noen jobber Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ikke jobb for norpost. Det er elendig betalt i forhold til det arbeidet du gjør. I tillegg er det sykt tungt hvis du blir nødt til å bære rundt på all reklamen du skal levere. Lenke til kommentar
kristiania Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Avisbud Avisbud for? og hvor bra betalt er det? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Veit hvertfall at VG har avisbuder. Er ikke sikker på lønna, men du før lønn for hver avis du leverer. Lenke til kommentar
kristiania Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Veit hvertfall at VG har avisbuder. Er ikke sikker på lønna, men du før lønn for hver avis du leverer. Hadde helst likt time lønn Lenke til kommentar
Grand Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det er vanskelig å få tak i. Jeg var heldig å fikk jobb i et hønsehus, der jeg jobber enda. Du må nesten være litt kreativ og prøve å tenke ut noen som kunne trengt litt ekstra hjelp. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Klipp plener til sommeren. Måk snø om vinteren. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ikke jobb for norpost. Det er elendig betalt i forhold til det arbeidet du gjør. I tillegg er det sykt tungt hvis du blir nødt til å bære rundt på all reklamen du skal levere. WORD Er ofte store områder man skal levere reklame til tar langt tid.( Snakker av erfaring) Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har samme erfaring som de andre med Norpost, dårlig betalt og en utrolig stor jobb. Tror jeg hadde 350 husstander jeg skulle levere masse drittreklame til, som tok en 3-4 timer ettersom jeg måtte hjem å fylle på sykkelen hele tiden. Tjente vel hele 260 kroner på det, eller noe sånt. Startet å gå med VG etter det, værste var å komme i gang, men når jeg hadde fått faste kunder tjente jeg en 250-300 kroner på en halvtime hver søndag. Beste jobben for ungdom imo! Her finner du info om VG-budjobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå