theoriginalAidskake Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Ærlig talt, er ikke snakk om å ta 3 knips heller. Det går jo an å f.eks dele en flaske vin, poenget er jo ikke å drikke seg fra sans og samling. Endret 23. januar 2010 av Penis Trygve Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Klarer man ikke det uten alkohol, så ville jeg latt vær. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jenter og alkohol er heller ingen god kombinasjon. ...? Hvorfor sier du det? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Jenter og alkohol er heller ingen god kombinasjon. ...? Hvorfor sier du det? Grining, klaging, masing, kjefting, mer grining, drama, enda mer drama. Kanskje det bare er meg Endret 23. januar 2010 av PaperWalls Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jenter og alkohol er heller ingen god kombinasjon. ...? Hvorfor sier du det? Grining, klaging, masing, kjefting, mer grining, drama, enda mer drama. Kanskje det bare er meg Enig. Personlig synes jeg det er veldig turn-off med fulle jenter. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Grining, klaging, masing, kjefting, mer grining, drama, enda mer drama. Kanskje det bare er meg Haha - Snakk om å generalisere :!: Hadde det vært riktig så ille så er jeg stygt redd for at jeg hadde vært homofil for lenge siden Men saklig - alle er forskjellige, og at en del blir slik betyr ikke at 'jenter' blir slik. On topic; Hva er problemet? Snakk om å overtenke. Om det er filmkveld (eller 'filmkveld'), så ikke gå dit med forventning om noe annet enn filmkveld. Om noe skjer, fint det - men man trenger da ikke å planlegge? Når man kommer så langt at det blir aktuelt sørger biologien for at ting går av seg selv uansett Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Grining, klaging, masing, kjefting, mer grining, drama, enda mer drama. Kanskje det bare er meg Haha - Snakk om å generalisere :!: Hadde det vært riktig så ille så er jeg stygt redd for at jeg hadde vært homofil for lenge siden Men saklig - alle er forskjellige, og at en del blir slik betyr ikke at 'jenter' blir slik. On topic; Hva er problemet? Snakk om å overtenke. Om det er filmkveld (eller 'filmkveld'), så ikke gå dit med forventning om noe annet enn filmkveld. Om noe skjer, fint det - men man trenger da ikke å planlegge? Når man kommer så langt at det blir aktuelt sørger biologien for at ting går av seg selv uansett Åja? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Da bør dere kanskje prøve å finne jenter med noe selvkontroll da. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Da bør dere kanskje prøve å finne jenter med noe selvkontroll da. Kanskje om 2-3 år. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Slik jeg ser det er problemet ditt at du anser den fyren for å være way out of your league. Og det faktum at han viser interesse for deg gir deg en slags prestasjonsangst fordi du ikke tror han har oppfattet deg riktig. Derfor er du redd for at du kanskje viser deg som en annen person enn han trodde, og dermed miste ham. Am I right? I så fall er det null stress. I og med at han er populær og sannsynligvis veldig sosial har han nok sett gjennom deg for lenge siden. Og han synes tydeligvis ikke at du er så verst. I tillegg er det nok mange damer som har følt det samme overfor ham -- og andre, som du. Å omgås mennesker er et rush! Det er hele pointet - hvorfor ellers skulle vi gidde? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Klarer man ikke det uten alkohol, så ville jeg latt vær. Det er bare tull. Alkohol brukt i moderasjon er da overhodet ikke noe negativt eller destruktivt. De tingene du lister opp er heller ingen nevneverdig fare ved 3 pils, som det ble foreslått. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Du ser ikke det store problemet i å bruke alkohol som en substans for å klare å gjøre ting man egentlig ikke klarer? Noe som for meg virker rimelig idiotisk. Grow a sack. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det er selvfølgelig ikke snakk om hva man klarer å gjøre eller ikke. Det er snakk om hvorfor man skal gjøre noe ubehagelig når man har alternativer for å gjøre det mer behagelig. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Skal komme med en anne vinkling. Jeg har veldig lett for å komme på god fot med jenter. Jeg liker å flørte, terge, pirre osv. Det vil ikke nødvendigvis si at jeg er keen på jenta. Gutter og jenter flørter ofte med hverandre uten at det er noe mer med, gjerne også med en seksuel under tone. Sier ingen ting om hva som er tilfellet her, men det er også en mulighet at han bare vil ha en jente venn han kan flørte og tulle med:) Over til noe annet, er utrolig mange jenter som ikke var noe særlige når de var unge. Men når jeg møter de nå så er mange av de blitt utrolig vakre kvinner. Så ikke tenk for mye på hva folk flest mente om deg som jente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå