Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han er for kjekk, jeg trenger hjelp

Gjest Guest_Jente_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Jente_*

Ok, så det er en fyr på skolen som jeg har et par fag sammen med. Vi kommer rimelig godt overrens, ler veldig mye, men er egentlig helt forskjellige. Han er den typen gutt jeg såvidt har våget å fantasere om, langt over min egen liga og proppfull av selvtillit som stammer fra et liv som populær og godt likt. Jeg har aldri vært den råheite jenta og har voksrt opp med mobbing og en følelse av aldri være bra nok og aldri føle at jeg passer inn.

Så for å ikke babble for mye, flørtingen mellom oss har pluttselig tatt av og han har sendt mld foreslått en "filmkveld" som vi tidligere på dagen snakket om at betydde sex.

Jeg er et par timer unna ham så det blir ikke noe av og det er både bra og dårlig. Jeg har sinnsykt lyst, men samtidig skremmer hele greia meg. Litt flaut å innrømme, men jeg er rett og slett kjempe nervøs. Jeg har aldri vært flink på slike ting, jeg har hatt fuckfriends før, men han gir meg prestasjonsangst, eller noe. Det er kanskje helt latterlig. Men jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, hvis det blir noe av noen filmkveld. Det er ikke det at jeg er forelsket-nervøs, jeg vil ikke noe annet enn sex.

Æsj jeg føler meg skikkelig dum og overtenker, men for å være helt ærlig er det en god stund siden jeg har hatt meg, og jeg vil nødig rote til dette på grunn av nerver:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du kun er ute etter en fuckfriend, er det vel ikke store tapet om det går i dass. Greit, han er kjekk og tiltrekkende, men om du ikke er interessert i et forhold, eller overhodet forelsket i ham, tviler jeg på at det vil gjør spesielt vondt å miste denne muligheten.

Om jeg var deg, hadde jeg heller tenkt på hvor lav fallhøyden faktisk er i dette tilfellet. Du har lite å tape, og da synes jeg du heller bare bør slappe av og hoppe i det. For husk, ingen er perfekte. Selv pene mennesker kan ha fotvorter, dårlig ånde og rennaræv.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_*

Makt? Det føles ikke slik.

Jeg kommer nok ikke til å si nei om muligheten byr seg igjen, men det betyr ikke at jeg ikke freaker ut. Føler meg ordentlig sytete, men jeg klarer ikke å se hvordan jeg skal få dette til å gå, han er så ufattelig selvsikker og jeg blir forvandlet en blyg jomfru i sammenligning.

Lenke til kommentar
Jeg kommer nok ikke til å si nei om muligheten byr seg igjen, men det betyr ikke at jeg ikke freaker ut. Føler meg ordentlig sytete, men jeg klarer ikke å se hvordan jeg skal få dette til å gå, han er så ufattelig selvsikker og jeg blir forvandlet en blyg jomfru i sammenligning.

Han er selvsikker, fin og flott, og da bør du ta det som et kompliment at han vil ha deg. Tydeligvis er du mer enn bra nok, og da er det bare å kjøre på.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_*

Jeg bare ser for meg at jeg 1. Kaster meg over han så snart jeg får muligheten, eller 2. Fryser helt og ikke klarer å få til noe. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg bare ser for meg at jeg 1. Kaster meg over han så snart jeg får muligheten, eller 2. Fryser helt og ikke klarer å få til noe. :roll:

Eller 3: Føler deg overraskende avslappet og trygg på ham, og lar deg rive med i øyeblikket.

Jeg tror dette vil gå veldig mye bedre om du lar være å se for deg alle mulige ting som kan gå galt. Han vil ha deg, du vil ha han. Det er enkel matematikk.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg så mye erfaring med å dra til jenter jeg liker for å se på film.

Men ingen de gangene jeg har gjort det har det endt med sex. Dette tror jeg har noe med at jeg er for feig og vil ta det sakte. Dette er nok en feil av meg i jakta på å finne i jente.

Uansett. Poenget mitt er at filmkveld ikke nødvendigvis må bety sex

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente_*

I dette tilfellet er jeg rimelig sikker på at det betyr sex, i og med at vi spøkte mye med det tidligere på dagen, vi har heller aldri sendt sms oss i mellom tidligere. Mine egne filmkveld erfaringer, når det blir spurt men en seksuell undertone slik som nå, har alltid endt med sex.

Men, men, vi skal treffes på biblioteket i dag for å jobbe med en oppgave, så jeg får se om den samme tonen er der i dag.

Lenke til kommentar

Som Marine skrev.. Er du bare ute etter en fuckfriend, så er det bare å hoppe i det. Du har absolutt ingenting å miste etter som utfallene er at du forblir der du nå er, eller at du får deg han som fuckfriend. :)

Og hvis du er redd for å fryse opp når det hele skjer, så er nok ikke det noe problem. Bare senk skuldrene og la han ta styringen. Det er jo en underliggende forventning at det er gutta som skal ta styringen i slike situasjoner uansett. Det kommer nok ikke til å være et problem i det hele tatt.

Bare husk beskyttelsen. ;)

Lykke til

Lenke til kommentar
Om jeg var deg, hadde jeg heller tenkt på hvor lav fallhøyden faktisk er i dette tilfellet. Du har lite å tape, og da synes jeg du heller bare bør slappe av og hoppe i det. For husk, ingen er perfekte. Selv pene mennesker kan ha fotvorter, dårlig ånde og rennaræv.

Noooooo, nå knuste du mitt glansbildet av pene mennekser :cry:

Men OT så er det bare å kjøre på, som en annen sa så spurte han deg.

Lenke til kommentar
Haha! Hvis det er noe hun virkelig vil, skjønner jeg ikke hvorfor det var en dum idé å ta noen øl for å løse opp stemningen litt. Kunne jo blitt riktig så hyggelig. ;)

Vi skal ikke dope oss ned for å gå gjennom "vanskelige opplevelser" i livet, dette lærer du ingen ting av og du ender opp med å gjøre det samme neste gang, osv osv.

Jenter og alkohol er heller ingen god kombinasjon.

OP; Det er kun du som bestemmer hvem som ser for bra ut for deg, egentlig så er det ingen, ta deg selv i nakken og innse at utseende er en latterlig liten del av menneskets attraksjoner.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...