Gå til innhold

CSS . . . Source-motor helt teit?

Anbefalte innlegg

Jeg spiller både css og cs1.6 (ikke bry dere om navnet mitt) og jeg owner ganske bra i 1.6 for det meste, men straks jeg spiller source klarer jeg ikke å drepe en sjel og blir owna. er Source-mmotoren årsaken til dette eller er jeg bare en lusen spiller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spiller både css og cs1.6 (ikke bry dere om navnet mitt) og jeg owner ganske bra i 1.6 for det meste, men straks jeg spiller source klarer jeg ikke å drepe en sjel og blir owna. er Source-mmotoren årsaken til dette eller er jeg bare en lusen spiller?

Det er bare deg som er en lusen spiller. Jeg owner i begge spillene.

Lenke til kommentar

Handler egentlig om preferanser, og det er egentlig ulikt for alle.

Men sånn generelt sett, så har jeg inntrykk av at å spille 1.6 hjelper litt på source-aimen din.

Altså ville jeg tro at hvis du går fra source til 1.6 og så tilbake til source, så har du ikke blitt dårlige.

Men som sagt, det er forskjellig for alle ^^

Lenke til kommentar

nå . . . men Half-Life 2 hjelper meg ikke i cs:s

Det spilles ikke bare cs:s på LAN men det er det det spilles mest :p så da må man jo bli god :p

men det er jo egentlig for fun så jeg skal slutte å bry meg om jeg blir owna eller owner. Blir jo bedre til slutt xD (håper jeg)

Endret av wow-dude
Lenke til kommentar

Spill det mye. Hjelper det.

Og, et par triks (sikkert for noobs, da noen sa dem til meg..)

- Gå på kne da du skyter, bedre treffsikkerhet.

Og.. alle proffene bytter jo våpen 300 ganger mellom hvert kill..? vet ikke om hjelper men.. personlig driter jeg meg og slutter å bytte på feil våpen..

Lenke til kommentar
Spill det mye. Hjelper det.

Og, et par triks (sikkert for noobs, da noen sa dem til meg..)

- Gå på kne da du skyter, bedre treffsikkerhet.

Og.. alle proffene bytter jo våpen 300 ganger mellom hvert kill..? vet ikke om hjelper men.. personlig driter jeg meg og slutter å bytte på feil våpen..

Hjelper ikke å bytte våpen nei :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...