Gå til innhold

Ang usb kabel forlenger?

Anbefalte innlegg

skulle hatt noen usb kabel forlengere til musa og tastaturet mitt, kunne dere hjulpet meg å funnet riktig produktet jeg trenger på dustinhome så billige om mulig. må vel være rudnt 4-5 meter. Må ha disse ettersom jeg noen ganger sitter å spiller på tv skjermen og mus og tastatur kablene er for korte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøper du billige 5metern som er uten forsterker blir ikke det så billig likevell siden du da må kjøpe en ny etter den ikke fungerer (du vil få null kontakt eller kontakt med forsinkelse på signalet).

skal du forlenge med 5meters kabel må du ha med signalforsterker.

kabel med aktiv forsterker bruker være rundt 200kroner, skal du slippe unna billigere må du ta en kortere lengde som 3meter eller 2x2meter (4meter er ikke en standard lengde).

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
kjøper du billige 5metern som er uten forsterker blir ikke det så billig likevell siden du da må kjøpe en ny etter den ikke fungerer (du vil få null kontakt eller kontakt med forsinkelse på signalet).

skal du forlenge med 5meters kabel må du ha med signalforsterker.

kabel med aktiv forsterker bruker være rundt 200kroner, skal du slippe unna billigere må du ta en kortere lengde som 3meter eller 2x2meter (4meter er ikke en standard lengde).

Nå har Clas 30dager full returrett. Så det er ikke verre enn å levere den.

Jeg bruker den billige 5 meteren uten forsterker til tastaturet og mus (for å spille PC på projektoren), fungerer uten problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...