#Kroenkeout Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Gikk ut fra vgs med kompetansebevis i '07, har jobbet siden se sig. Venter på 23/5 - regelen. 2011 fyller jeg 23 og da får jeg GENS. Klarer ikke helt å bestemme meg for en av de yrkene ovenfor. sliter med <politi>: - Har ikke GENS før i 2011 - Har enda teorien og oppkjøringen igjen - push ups og benkpress sliter med <faglærer>: - har ikke GENS før i 2011 Hvis jeg har flaks så kan det vell hende at jeg kommer inn på faglærer i kroppsøving og idrettsfag i bodø allerde i år. samordnaopptak ser også at alle kom inn i '09. Hibo faglærer i kroppsøvning og idrettsfag Her er kravene GENS eller realkompetanse med det gjelder vel for de som er fylt 25 år? Er det mulig å starte på Faglærer i kroppsøving og idrettsfag og hvis jeg bestemmer meg kanskje etter første semestre at jeg vil starte på phs i stede for, er det mulig? hvordan vil det bli med stipend og slikt? og videre konsekvenser? Det er ikke sakt at jeg kommer til å gjøre dette bare hvis jeg finner ut av at kanskje den andre linja var ikke noe for meg, da vil jeg heller begynne å sikte meg mot phs. Hvor stor mulighet har jeg for å komme inn i år på Faglærer i kroppsøving og idrettsfag, sånn at jeg slipper å vente til neste år. Vil helst ikke "kaste bort" et år til før jeg begynner min videre utdanning. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som har erfaring eller kompetansen til å svare? Tipper selv jeg må vente til 2011 før jeg kommer inn, i stede for i år. Tipper jeg må betale tilbake stipend for det første semestre hvis jeg starter på en linje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå