Enceladus Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Finnes det et program som er veldig likt og minst like bra som Adobe Illustrator i Ubuntu? Jeg har gjort meg avhengig av Illustrator i Windows men øsnker å se på alternativer. Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Karbon i KOffice kan også være verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Enig med personen i post over: InkScape er absolutt verdt å ta en titt på. InkScape kjører som en lek på relativt gammel hardware. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Tusen takk. Prøver Inkscape Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) At Inkscape er lettdreven går jeg ikke med på, sliter med enkle vectorbilder på relativt kraftig maskinvare. Inkscape er det beste frie alternativ, men på langt nær på høyde med Illustrator/CorelDRAW. Endret 17. januar 2010 av olear Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 At Inkscape er lettdreven går jeg ikke med på, sliter med enkle vectorbilder på relativt kraftig maskinvare. Inkscape er det beste frie alternativ, men på langt nær på høyde med Illustrator/CorelDRAW. Går så det hagler her ja. 1.6 MHz Celeron og 0,5 MB RAM. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ein har også http://www.xaraxtreme.org/ sudo apt-get install xaralx Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 At Inkscape er lettdreven går jeg ikke med på, sliter med enkle vectorbilder på relativt kraftig maskinvare. Inkscape er det beste frie alternativ, men på langt nær på høyde med Illustrator/CorelDRAW. Går så det hagler her ja. 1.6 MHz Celeron og 0,5 MB RAM. Har du det installert på kalkulatoren din? Lenke til kommentar
olear Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 At Inkscape går bra på en Celeron med 512MB er tull, da kan du umulig bruke programmet til noe fornuftig. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Enig med olear egentlig. Bruker Inkscape selv, men mest fordi det er gratis. Jeg brukte CorelDRAW tidligere som jeg må si er fantastisk mye bedre enn Inkscape på svært mange måter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå