Gå til innhold

WoW . . . hva skal man gjøre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste vil være å slutte før du begynner å forgude det.

Hadde jeg vert deg hadde jeg gjort som følger:

1. Slett dk'en

2. Begynn igjen på warrioren.

3 spill den opp til 58 siden da får du helt nytt gear.

4 få deg et guild, som snakker. 90% av wow for meg går ut på å snakke med folk.

5. Få noen irl venner som du spiller med.

Selv bruker jeg mellom 3 og 6 dager fra 60 til 80.

Hva er playeden din? Hvis den er like høy som jeg hadde på druiden min, forstår jeg deg godt. Fryktelig demotiverende å ha spilt altfor lenge og oppnådd så lite.

Tror nok litt pvp er veien å gå foreg.

Lenke til kommentar
...Hadde jeg vert deg hadde jeg gjort som følger:

1. Slett dk'en

...

...eller: behold den som en samler/gatherer karakter ved siden av warrior'en, i fall du har profesjon(er) på denne som trenger mats du kan farme på DK'en.

Du har sikkert helt rett i at det kan være best å slette den EMS15, men slik jeg har opplevd dette spillet så kan det være befriende å ha en (eller i mitt tilfelle: 8 :whistle: ) ekstra karakter å skifte over til når du begynner å bli litt lei av hovedkarakteren, samt at det er fint med en eller flere "støtte profesjoner" spesielt hvis en har en "dyr" profesjon på hoved karakteren..

Et slående argument for ditt forslag nr 1 kan være at en vil bli mye flinkere (og på kortere tid) til å spille hoved karakteren dersom en ikke har en eller flere alts. Det vil i tilfelle min personlige erfaring bekrefte til fulle - for jeg er i grunnen ikke flink til å spille noen av klassene. Men, jeg har det morro med spillet likevel :new_woot: og kanskje det vil funke for OP også? Eller kanskje ikke..

Lenke til kommentar
...Hadde jeg vert deg hadde jeg gjort som følger:

1. Slett dk'en

...

...eller: behold den som en samler/gatherer karakter ved siden av warrior'en, i fall du har profesjon(er) på denne som trenger mats du kan farme på DK'en.

Du har sikkert helt rett i at det kan være best å slette den EMS15, men slik jeg har opplevd dette spillet så kan det være befriende å ha en (eller i mitt tilfelle: 8 :whistle: ) ekstra karakter å skifte over til når du begynner å bli litt lei av hovedkarakteren, samt at det er fint med en eller flere "støtte profesjoner" spesielt hvis en har en "dyr" profesjon på hoved karakteren..

Et slående argument for ditt forslag nr 1 kan være at en vil bli mye flinkere (og på kortere tid) til å spille hoved karakteren dersom en ikke har en eller flere alts. Det vil i tilfelle min personlige erfaring bekrefte til fulle - for jeg er i grunnen ikke flink til å spille noen av klassene. Men, jeg har det morro med spillet likevel :new_woot: og kanskje det vil funke for OP også? Eller kanskje ikke..

Det jeg mener med slette dken er at for det første er ikke dk noe spesielt gøyt sammenliknet med warrior.

Og også i min karriere som dk, fikk jeg så mye drit fra andre folk. Levlene 58 - 77 har aldri vert så kjedelige og har aldri hatt så mange på ignoring listen som da. Jeg hadde vel dobbelt så mange på ignore på ham som noen av de andre 6 :wistle: karakterene mine har hatt i alt. Fysj å fysj.

Det er ok å ha i 80 som gatherer / ah char - og hviz du abzolutt insisterer i å ha ham som main, går vel det også.. Jeg syns spillegleden forsvinner med 90% som frostitute.

Lenke til kommentar
Ikke for å ødelegge motet, men 60-70 går fort i forhold til 70-80...

Bruker mye lengre tid andre gangen jeg lvler 70-80 og det er der man fort mister håpet...

prøv i tillegg å lvl'e 70-80 med en venn som aldri har vært 80 før, tar evigheter. :no:

Lenke til kommentar

Vel . . . ingen vits i å gå tilbake til warrioren fordi 1. den kommer ingen vei uten gear og 2. så solgte jeg alt gearet som jeg hadde for å få flying mount på DKn. Vennene mine er WoW-hatere og sier de vil starte på et MMORPG men ikke WoW. Uansett . . . jeg er vel bare noob til å lvle :p alle sier: det går så fort så, men det gjør ikke det for en som lvler for første gang :p

Jeg vet ikke hva som feiler meg xD for 2 uker siden var WoW gøy, men nå er det plutselig drittkjedelig :S Jeg har alltid hatt en stemme i hodet som sier: gled deg til 80 for da er det mange som PVP-er og gjør raids! Så jeg har bare rusha mot 80 fordi jeg tror at det er der det som er gøy skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...