Gå til innhold

WoW . . . hva skal man gjøre?

Anbefalte innlegg

Hei jeg har spilt WoW i ca. et år nå og det eneste jeg har fått ut av det er en lvl 63 character ;S

Jeg har aldri likt WoW men jeg har spilt for å få en char til 80, og underveis har jeg utviklet noe i hodet mitt som sier at: "å ha en lvl 80 gjør WoW mye mer gøy!" men her står jeg... spilt i 1 år og endt opp med en 63. da jeg så hvor mye mer xp man trenger på veien fra øvø 60-70 mista jeg motet, og begynte å tenke er ikke lvl 63 nok? Men nei da . . . i WoW MÅ man vist være i lvl 80 for å gjøre ting.

Jeg sitter å kjeder meg i hjel av WoW for jeg gidder ikke å lvle, men har lyst til å gjøre alt det kule man kan gjøre uten å lvle. Men ingen spillere gjør raids eller PVP i lvl 63 . . . tar i vertfall syykt lang tid å komme inn i gruppe.

POENGET MITT ER: Hva gøy kan man gjøre i WoW uten å være en lvl 80?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lvle til 80 er blitt kjedelig . . . men hva er poenget med rep utenom billigere mounts osv? og exploring er egentlig ikke så gøy . . . har vært innom Maaange av alle zones

Men rollespille? hva innebærer det? xD

Endret av wow-dude
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

At du lever deg inn i karakteren. Går på pub, innom f.eks Stormwind og handler noe mat, spiser regelmessig og ikke minst prater en del med andre om in-game.

Lenke til kommentar

Vel, nå som du bare kan specce prot og klikke 'I' og så komme inn i dungeon på uten noen venting så får du jo gearet med en gang. Og på DKen har du vel alt gearet allerede, så da er du jo klar til å cruise gjennom dungeons hele veien til 80. Pvp funker og, husker jeg var en gud i WSG med DKen min i det lvlet der.

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Hehe :p vel kan ikke si jeg owner i PVP da, men er det noe som virkelig er gøy så er det PVP. men tenkte jeg skulle vente til 80 og geare for PVP i stedet for å gå lei av det på turen opp til 80 xD

Anyway får vel bre chille å ta lvls når de kommer :p

Lenke til kommentar

Hvis du har holdt på i ett år og i bunn og grunn ikke liker spillet så skal jeg svare deg rett ut. SLUTT Å SPILL! Enkelt og greit. Det blir ikke moro av å tvinge seg til å gjøre noe man ikke liker! WoW passer ikke for absolutt alle enkelt og greit, så da kan du like gjerne bruke tiden på noe annet du syntes er morsommere.

Lenke til kommentar

Du sier du ikke liker å spille wow.

Men tenk igjennom om det er noe som likevel som fenger.

Liker du pvp eller å gjøre instancer? hvis svaret er ja på en av disse så vil du like deg på lvl80 da det er det som du kan gjøre da.

Litt mere er det jo å gjøre på lvl80, men dette er de to tingene som de fleste bruker tid på i lvl80.

Lenke til kommentar

Etter den første jeg lvlet opp synes jeg det nå er ekstremt kjedelig å lvle. Blizz skal ha skryt for å ha en stor verden som gir litt variasjon, men det er fortsatt ekstremt kjedelig etter første gang synes jeg (når en tilleggspakke gir deg en ny verden å utforske er det spennende igjen da). Havner man i et guild med bra folk blir det dog litt lettere da man kan queste sammen, gjøre raid, etc. Personlig synes jeg det mest morsomme er å gjøre raid og instancer, pluss litt PVP innimellom.

Om du virkelig misliker WoW må du rett og slett vurdere hvorvidt du synes det er verdt å sjanse på at det er mer morro på høyeste nivå. Har du spillt i ett år og bare er på 63 må jeg bare spørre om du har holdt deg til èn klasse, eller utforsket med andre klasser. For klassen jeg spiller er avgjørende for hvor morro spillet er. Selv hater jeg feks paladin og warrior. Skulle jeg lvlet opp en av de klassene ville jeg hatet spillet. Så har du ikke utforsket alle klassene er det å anbefale. Det kan kanskje forandre synet ditt på spillet.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
Du sier du ikke liker å spille wow.

Men tenk igjennom om det er noe som likevel som fenger.

Liker du pvp eller å gjøre instancer? hvis svaret er ja på en av disse så vil du like deg på lvl80 da det er det som du kan gjøre da.

Litt mere er det jo å gjøre på lvl80, men dette er de to tingene som de fleste bruker tid på i lvl80.

Men jeg må jo komme til 80 først . . . og det er det kjedelige : all den tiden det kreves

Lenke til kommentar
Men jeg må jo komme til 80 først . . . og det er det kjedelige : all den tiden det kreves

Leveling er i grunn ganske så lett og noe av det du bruker minst tid på i WoW. Hvis du syntes det tar mye tid så slutt like godt med en gang :p

Det kan være mange årsaker til at du syntes det er kjedelig.

Du spiller en klasse du rett og slett ikke liker? Prøv andre klasser og se om det er morsommere.

Du spiller uten en guild eller på en server du ikke kjenner noen fra virkeligheten? Ta å spill der du har ett nettverk med kompiser fra før av, mye morsommere og sitte på ventrilo og prate men folk du kjenner mens du levler. Kanskje de også kan levle en character sammen med deg så du får litt tips og hjelp underveis?

Lenke til kommentar
5mans instanser i lvl 63 er ikke så veldig forskjellige fra de i 80. Liker du ikke pvp eller pve (ikke questing) i lvl 63 eller de tidligere lvlene så kommer du nok ikke til å like lvl 80.

Hvorfor kommer jeg ikke til å like lvl 80?

Fordi battlegroundene er de samme og du kommer mest sannsynlig til å gjøre masse 5mans før du begynner med raiding, altså mye av det samme som du gjør nå. Joda, raiding er mye gøyere enn 5mans men det kommer nok til å bli en del 5mans først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...