Kuli93 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Hei er det mulig og kjøpe noe så du kan få et ekstra PCI spor? Noe eksternt eller internt. Endret 16. januar 2010 av Kuli93 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nei desverre. Det eneste du kan gjøre er vel å kjøpe nytt hovedkort. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva slags andre ledige spor har du ? Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Det er et PCI-Express til skjermkort (Brukt) Også er det tre sånna spor som det er på dette hovedkortet. (Er ikke det jeg har men brukte det som eksempel) Ikke no mer. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Det skal gå fint det. Du trenger noe alle denne. 50 € for adapteren her. Endret 16. januar 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Awesome! Vet du om det er noen norske som selger denne? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Mulig denne kan brukes, er ikke helt sikker på om en kan bruke et PCI kort i et PCI-X spor. Det forutsetter dog at du har et PCI spor på hovedkortet. Hva er det du skal koble i de PCI sporet du mangler? EDIT: I de fleste tilfeller passer PCI kort i PCI-X spor. Endret 16. januar 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Er no Pinnacle Studio greier. Er ikke jeg men faren min som skal ha. Han har en Dell Studio XPS, som han selvfølgelig ikke sjekka om det var PCI inngang på før han kjøpte Har prøvd og plugge det i, men det passer ikke. Endret 16. januar 2010 av Kuli93 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Denne som er nevnt sist her er for rack bygging, da spiller det ikke noen stor rolle hvor man monterer saker og ting. Men med vanlige tårn kan slike ting bli litt problematiske... Spørsmålet er bare NÅR skal kort produsentene begynne med PCI-E varianter av kortene sine? Om det er så jævlig vanskelig å få til så synes jeg i allefall at vi må få en høyere ATX standard som lar oss ha MINST 3 PCI-E spor for 2 sloters kort og 3-4 PCI spor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå