Tabris Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ja, det er veldig kjekt. Jeg har to karakterer der nå, en på level 53, og en rundt level 12, tror jeg. Hva slags karakter har du laget? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Er dette blitt free to play nå? Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Er dette blitt free to play nå? Det er US versjonen som er f2p, den europeiske versjonen er utsatt. Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hmm, jeg kommer inn på Laurelin og resten av de europeiske serverne nå. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Spillet er nede for maintenance nå i hvertfall. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Fuck, fikk jævlig lyst til å teste det nå som det er gratis, men den stasjonære har kræsja og laptopen er skole pc, så den er sperre mot ALT! Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg laget meg en ny karakter i dag - en Hobbit Burglar - og har spilt i hele kveld. Utrolig kjekt! Dette spillet blir bare mer og mer morsomt for hver karakter jeg lager. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvilken server spiller dere på? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg er på Elendilmir og Landroval. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Testa nå nettopp en free trail, etter rykte om at det skulle bli gratis. Syns det et bedre spill enn mange andre mmoer der ute, men nå er jo jeg bare level 9 eller.no. Men til det jeg skulle spørre om, når får man mount?! Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Du kan lære deg å ri og kjøpe deg en skikkelig hest ved level 20. Før den tid kan du kjøpe en tregere og billigere hest ved level fem, tror jeg. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hengstacer Farm. Det ligger nord i Bree-land. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Takk! En ting til jeg lurer på, hehe. Finnes det noen sider som thottbot/wowhead for lotro? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det gjør det sikkert, men jeg aner ikke hva thottbot/wowhead er. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Testa nå nettopp en free trail, etter rykte om at det skulle bli gratis. Syns det et bedre spill enn mange andre mmoer der ute, men nå er jo jeg bare level 9 eller.no. Men til det jeg skulle spørre om, når får man mount?! Det er et veldig bra MMORPG men det "varer" ikke like lenge som en del andre MMORPGs dessverre. Har to karakterer på lvl 65 og spilte normalt i rundt 1,5 år før jeg blei skikkelig lei. Har spilt litt PVP på monstersiden i ettertid men det er ikke akkurat noe å hoppe i taket for selv om jeg er rank 10 Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er sjølv lvl 20 Man Guardian på Laurelin serveren. Kaller meg sjølv for "Grimskjegg". Free trial intill gratisversjonen blir lagt ut. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hengstacer Farm. Det ligger nord i Bree-land. http://dynmap.ruslotro.com/ http://lotro.mmodb.com/ http://lotro.allakhazam.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå