cb100gutt Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 hei, har en honda cb 100 motor slengende å lurer på om jeg skal sette den i en gokart. hva tror dere sånn cirka den er i stand til å gjøre? motoren har 8-9 hester, og 8000 rpm redline. hva er best av giring, og noen som har en gammal ramme med styring å hjul liggende som de vil selge veldig billig? uansett håper på svar snart Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 hei, har en honda cb 100 motor slengende å lurer på om jeg skal sette den i en gokart. hva tror dere sånn cirka den er i stand til å gjøre? motoren har 8-9 hester, og 8000 rpm redline. hva er best av giring, og noen som har en gammal ramme med styring å hjul liggende som de vil selge veldig billig? uansett håper på svar snart hei, holdt selv på å bygge girkart(250cc crosser motor) men pga at det ikke er noen plass man kan kjøre lovlig på avsluttet jeg. Du kan ikke kjøre den på gokartbane pga det kun er godkjente motorer som kan brukes. Dermed anbefaler jeg deg heller å finne en lovlig motor å kjøre med har selv 2 gokarter og det er syykt artig! om du kjører på vei vil det bare bli styr med politiet du vil angre på Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hørtes ut som en bra kjip motor xD Racingkartene, som den jeg har har 125 kubikker med "redline" på 15000 rpm og yter oppimot 55 hester på rundt 11000 rpm =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå