Gå til innhold

spørsmål om gokart !

Anbefalte innlegg

hei, har en honda cb 100 motor slengende å lurer på om jeg skal sette den i en gokart. hva tror dere sånn cirka den er i stand til å gjøre? motoren har 8-9 hester, og 8000 rpm redline. hva er best av giring, og noen som har en gammal ramme med styring å hjul liggende som de vil selge veldig billig? :p uansett håper på svar snart :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
hei, har en honda cb 100 motor slengende å lurer på om jeg skal sette den i en gokart. hva tror dere sånn cirka den er i stand til å gjøre? motoren har 8-9 hester, og 8000 rpm redline. hva er best av giring, og noen som har en gammal ramme med styring å hjul liggende som de vil selge veldig billig? :p uansett håper på svar snart :D

hei, holdt selv på å bygge girkart(250cc crosser motor) men pga at det ikke er noen plass man kan kjøre lovlig på avsluttet jeg.

Du kan ikke kjøre den på gokartbane pga det kun er godkjente motorer som kan brukes. Dermed anbefaler jeg deg heller å finne en lovlig motor å kjøre med :) har selv 2 gokarter og det er syykt artig! om du kjører på vei vil det bare bli styr med politiet du vil angre på

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...