xelag1 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hei jeg hadde ett virus som blokerte visse online spill osv, jeg tok valget ved å instalere min windows xp pro på nytt , noe som medfølger at jeg sletter alle filer som var på harddisken, når jeg har restartet maskinen etter en instalasjon så skal windows legge sine comfigs inn på pcen eller noe , når den er på ca 70 % ber den om en cd som jeg tror er sound. Jeg putter i allfall inn denne cden og da går den videre og ber om windows xp pro cden igjenn, jeg gjør dette , men da jeg trykket ok så låste mus og tastatur seg, jeg har prøvd flere gangen ved å trykke avbryt og ok da den ber om denne cden. Jeg har gjort dette ett par ganger før med lykke , men denne gangen ser det ikke ut som om det er noen løsning. Det jeg tenkte var om det var noen anna utvei får å få instalert windows, kansje gå inn på bios å tømme harddisken helt ? jeg aner ikke. Noen ideer ? Jeg ber dere, ikke gjør dette så komplisert så jeg blir nødt til å spørre flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå