Gå til innhold

LCD TV + PS3 + HDMI = Flimmring ?

Anbefalte innlegg

Heisann

Synes virkelig dette er rart.

Til å begynne med fungerte alt bra, men så plutselig begynte skjermen å flimmre... Jeg har Ps3 med hdmi kabel inn i min samsung-tv.

Tv'n ble kjøpt i dag!

Trenger hjelp fort, på forhånd takk for hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Flimring" kan jo bety ganske mye. Er det snakk om at bildet 'hopper', dvs beveger seg på skjermen?

Hadde 2 stk Samsung LE46A656 i fjor som hadde slike symptomer, fikk det fikset på service.

Utrolig rart, fordi jeg skiftet til først til 570i på ps3, og så tilbake, så da gikk det plutselig! hva kan feilen være? bør jeg ta den på service selv om den er bra nå?

Flimmring var at alt bare at det "snødde" over hele skjermen, og plutselig kom den tilbake, så datt den ut igjen... (ja,har sjekket om kontakten stod dårlig i)

Lenke til kommentar
"Flimring" kan jo bety ganske mye. Er det snakk om at bildet 'hopper', dvs beveger seg på skjermen?

Hadde 2 stk Samsung LE46A656 i fjor som hadde slike symptomer, fikk det fikset på service.

Utrolig rart, fordi jeg skiftet til først til 570i på ps3, og så tilbake, så da gikk det plutselig! hva kan feilen være? bør jeg ta den på service selv om den er bra nå?

Flimmring var at alt bare at det "snødde" over hele skjermen, og plutselig kom den tilbake, så datt den ut igjen... (ja,har sjekket om kontakten stod dårlig i)

-Hvilken oppløsning kjører du ut fra PS3 ?

-Er TVen en full-HD modell ?

-Har du kjøpt en ny HDMI kabel som er garantert 1080p kompatibel ?

-Er HDMI kabelen veldig lang (5m++) ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...