Eiirik Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Hei, har fått meg en nokia 5800 å har litt problemer med å finne frem på den. Så her er spørsmålene: 1) Hvordan får jeg bort pipelyden når jeg trykker på knappene? 2)Jeg har spotify på mobilen, men hver gang det kommer frem et tåløst nettverk, så stopper musikken og jeg må trykke avbryt på nettverket for å høre på musikk igjen. Går det ann å få den til å slutte med dette? 3) Er det stoppeklokke på den? 4) Er det mulig å bruke blitsen på mobilen som lommelykt? Endret 17. januar 2010 av Marekatten Endret emnetittel til noe mer beskrivende Lenke til kommentar
Xinopay Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 1. Innstillinger -> Personlig -> Profiler -> Valg -> Tilpass -> Tastevolum av/på 2. Slå av WLAN-søking. Innstillinger -> Tilkobling -> Trådløs LAN 3 og 4. Ikke som standard, men finnes apps i Ovi Store. Lenke til kommentar
Eiirik Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Nå fikk jeg det til ja=) tusen takk for svar:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå