Gå til innhold

BK: koralsjø (furte)


dan83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Nei ikke rediger de vekk. Akkurat i dette bildet synes jeg de gjorde en grei kontrast mellom natur og by. I likhet med de bildene jeg kommenterte i går, så synes jeg at dette er et veldig rolig og harmonisk bilde. Dette virker også noe skeivt, men muligens at det skyldes den lave brennvidden. Slikt skal det være mulig å rette ut ved hvelp av ymse programvare. Denne gangen vil jeg gjerne sette fingeren på bølgene til venstre. De virker som et mellomledd mellom lang-lukkertidsbilde og et kjappere bilde. Litt vanskelig å poengtere nøyaktiv hva, men føles litt som om de ikke helt hører hjemme i et så eller statisk bilde.

Kanskje jeg får til å ordlegge meg bedre når jeg er ferdig på jobb og får sett over igjen.

 

=)

Lenke til kommentar
Nei ikke rediger de vekk. Akkurat i dette bildet synes jeg de gjorde en grei kontrast mellom natur og by. I likhet med de bildene jeg kommenterte i går, så synes jeg at dette er et veldig rolig og harmonisk bilde. Dette virker også noe skeivt, men muligens at det skyldes den lave brennvidden. Slikt skal det være mulig å rette ut ved hvelp av ymse programvare. Denne gangen vil jeg gjerne sette fingeren på bølgene til venstre. De virker som et mellomledd mellom lang-lukkertidsbilde og et kjappere bilde. Litt vanskelig å poengtere nøyaktiv hva, men føles litt som om de ikke helt hører hjemme i et så eller statisk bilde.

Kanskje jeg får til å ordlegge meg bedre når jeg er ferdig på jobb og får sett over igjen.

 

=)

Det er veldig godt utført fototeknisk, som gjør at det blir fint å se på. Allikevel klarer jeg ikke å finne dette bildet så interresant. Tror at forgrunnen (taren) dekker for stort areal av dette bildet...

Endret av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...