dan83 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 skjønner hvis noen ikke liker hotellene i bakgrunnen, men de var nå der. Alternativet er jo å redigere dem vekk!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nei ikke rediger de vekk. Akkurat i dette bildet synes jeg de gjorde en grei kontrast mellom natur og by. I likhet med de bildene jeg kommenterte i går, så synes jeg at dette er et veldig rolig og harmonisk bilde. Dette virker også noe skeivt, men muligens at det skyldes den lave brennvidden. Slikt skal det være mulig å rette ut ved hvelp av ymse programvare. Denne gangen vil jeg gjerne sette fingeren på bølgene til venstre. De virker som et mellomledd mellom lang-lukkertidsbilde og et kjappere bilde. Litt vanskelig å poengtere nøyaktiv hva, men føles litt som om de ikke helt hører hjemme i et så eller statisk bilde. Kanskje jeg får til å ordlegge meg bedre når jeg er ferdig på jobb og får sett over igjen. =) Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Nei ikke rediger de vekk. Akkurat i dette bildet synes jeg de gjorde en grei kontrast mellom natur og by. I likhet med de bildene jeg kommenterte i går, så synes jeg at dette er et veldig rolig og harmonisk bilde. Dette virker også noe skeivt, men muligens at det skyldes den lave brennvidden. Slikt skal det være mulig å rette ut ved hvelp av ymse programvare. Denne gangen vil jeg gjerne sette fingeren på bølgene til venstre. De virker som et mellomledd mellom lang-lukkertidsbilde og et kjappere bilde. Litt vanskelig å poengtere nøyaktiv hva, men føles litt som om de ikke helt hører hjemme i et så eller statisk bilde.Kanskje jeg får til å ordlegge meg bedre når jeg er ferdig på jobb og får sett over igjen. =) Det er veldig godt utført fototeknisk, som gjør at det blir fint å se på. Allikevel klarer jeg ikke å finne dette bildet så interresant. Tror at forgrunnen (taren) dekker for stort areal av dette bildet... Endret 18. januar 2010 av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå