Fred7555 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Hei, har hatt problemer med dette i ca. 1/2 år nå, men har begynt å se endel filmer nå, så det begynner å bli veldig plagsomt. Problemet er at mens jeg spiller av filmer/episder osv. med VLC Media Player (nyeste versjon), får jeg random bluescreen, hakkete lyd (tar 5 sekund før den går i bluescreen + at lyden varer mens den er sånn) med stopcode :0x00000214. Det kan skje når som helst. Kan se mange dager med film uten at noe skjer, så en annen dag ser jeg 5 min og vups, der kom den. Har søkt mye rundt, men finner ingenting som har noe med mine problemer. Har Vista Ultimate 64-bit (Norsk) HD 4870 Intel E8400 4GB RAM 1 TB Samsung til OS + 1.5TB Samsung til filmer, dokumenter osv. Er ikke helt sikker, men tror det er noe med skjermkortet/driver el. Skkjer aldri mens jeg spiller, søker på internett eller med andre avspillere enn VLC, så tror det er noe med hvordan VLC er stilt inn, men er ikke helt sikker. Setter stor pris på om noen tar seg tid til å hjelpe meg Endret 16. januar 2010 av Fred7555 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå