borninsin Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Trenger en presis og rask gaming mus!? Har tittet på microsoft intelli 3.0 og Logitech mx518, hvem synes dere jeg burde velge? hvem er best;) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Den er god om du har palm-grep. Hvis ikke er den imo forferdelig. Razer har billige og bra klikkere, men egner seg ikke om du bruker hele håndflaten på musa. Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg har kun hatt sånne muser til 50-100kr så jeg tviler på at jeg er særlig kresen og jeg tror jeg vender meg til den musa jeg kjøper samme hvem det er. Men trenger som sagt en mus med bra presisjon og som reagerer fort, altså ikke noe lagg og at den henger seg opp etc. Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Hva med denne? http://www.dustinhome.no/pd_5010330462.aspx Har fått veldig bra kunde omtale på komplett! Eller kanskje razer salmosa? Endret 16. januar 2010 av borninsin Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det lønner seg ikke kjøpe det billigste du kan få tak i, går fort istykker, best å kjøpe en som koster litt og som varer en stund. Ihvertfall min erfaring etter å ha kjøpt billig mus en del ganger for å spare penger, men som gikk istykker etter en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå