cloudnine Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Heisann. Jeg søker da en clan til mw2 på Xbox 360. Er 19 år og kommer fra Bergen. Tidligere har jeg vært en relativt god spiller innen Counter Strike 1.6, de fleste i norgestoppen viste hvem jeg var. Men da PCen tok kveld tenkte jeg det var på tide og gå over til en ny platform for å prøve å dominere det området. Så med det kjøpte jeg Xbox. Kjøpte også da mw2 som er et spill jeg har veldig sansen for. Har begynt å gå lei av å spille med randoms og vil heller spille med en sammensveiset gjeng med teamplay og alt som trengs for å være en god klan. Jeg spiller stortsett hver dag (Noen Fredager og Lørdager er det selvfølgelig ut på byn og kose seg), og holder et relativt høyt nivå med tanke på erfaring fra 1.6 hvor jeg har tatt med meg litt av "smart-playet" og i tillegg så har jeg spilt en god del halo i mine dager. Kan vel ta med noen av "achievements'a" mine fra cs tiden både på lan og nett: 1st place The Launch 17, Lan (Fat Chickz Owns) 5000,- 1st place Brigade, Lan (Fat Chickz Owns) 5000,- 1st place ESL.tour 15, Online (bomskudd) 2nd place IPX 08, Lan (cRiticalPain) 5000,- 2nd place IPX 09, Lan (TeamPolarity) 5000,- 4th place ByLAN 07, Lan (Laquo) CSS compo 8th place Extreme Masters 3 Qual.no (divine.no) Hvis noen har interesse i å spille med meg så er det bare å legge til Jossaaen på XBL. Har bestemt meg for en rolig helg så er online i kveld/natt osv. Er det noe mer dere lurer på så er det bare å ta kontakt. Takk for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå