Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst]problemstilling til særemnet om dataspill

Anbefalte innlegg

Hei :)

Vi har et særemnet i norsk, og jeg har valgt dataspill

Jeg skal skrive om fallout 3, modern warfare 2 og assassins creed 2. Kan høres litt dumt ut med det i norsk, men lar ikke en slik sjangse gå fra meg :p

Jeg har skrevet over 6 sider om bare fallout 3 altså om settingen og litt hvordan spillet fungerer, men har dere noen forslag til en felles problemstilling til disse spillene? :)

alle forslag tas mot med takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, korleis spel-mediet fortel historiene sine kan vera interessant. Spela du har valt gjer dette på svært ulike og interessante måtar. AC2 bruker animus-maskina til å fortelja to historier på same tid (Desmonds historie i notida og Ezios historie i fortida). MW2 er ein lineær FPS der alt følgjer eit veldig filmaktig manuskript, og historia endrar konstant perspektiv som gjer at spelaren aldri veit kva som vil skje. Fallout 3 er ein ikkje-lineær FPS som lèt spelaren sjølv utforska den opne verda, og det følgjer i hovudsak ikkje noko manuskript.

Du bør kanskje setja opp dette mot korleis bok-mediet fortel historier. Mange bøker fortel to historier på same tid slik som AC2 (til dømes Die unendliche Geschichte/Neverending Story og House of Leaves). Mange bøker endrar òg perspektivet mellom to eller fleire hovudkarakterar slik som MW2 (som... Lord of the Rings og... vel, mange andre bøker). Å finna eit motstykke til Fallout 3 i bokform er vel litt vanskelegare. Kanskje du finn noko.

Lenke til kommentar

men sånn at det blir mer å skrive om kan eg jo ta ein underproblemstilling; hva er det spilleren skal oppnå i de forskjellige spillene, i tillegg til den du kom med :)

hva synes dere om det? skal jeg nevne underproblemstillingen i tillegg til hovedproblemstillingen i innledningen eller på en måte flette det inn mens jeg skriver?

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...