gsn Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hei. Har et Gigabyte nettverkskort fra Clas Ohlson som viste seg ikke å duge noe særlig, og trenger nå et nytt kort. Jeg lurer på om noen kan anbefale et rimelig og stabilt nettverkskort som fungerer på Windows 7 64-bit. Har et http://old.prisguide.no/product.php?produc...&cat_id=174 som fungerer helt plettfritt på XP 32 bit, men har hørt at dette ikke fungerer like bra på 64 bit. Jeg lurer da på om noen her kunne anbefale meg et rimelig nettverkskort som dere har gode erfaringer med på 64-bit windows 7. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Du kan prøve driver for 64 bit Vista fra Ralink (RT2500). Den har trolig samme chipset som CNet CWP-854. Endret 16. januar 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
gsn Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Takk for svar, men jeg ser egentlig etter et nytt kort da jeg ikke har muligheten til å feilsøke med drivere osv. Ser rett og slett etter et kort som fungerer plettfritt "plug and play" Lenke til kommentar
gsn Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Bumper denne da jeg fortsatt leter etter anbefalinger til nytt nettverkskort. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Bumper denne en siste gang før jeg bestiller Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 kva er det du har tenkt å bestille?`Eg skal no kjøpe meg eit Jensen Airlink 85300 USB nettverkskort. Har veldig gode erfaringer med USb nettverkskort Lenke til kommentar
laurell Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hiver meg på denne tråden jeg også. Har win7 64bits med Linksys Wireless-G PCI Card WMP54G. Opplevde først at dekningen var ekstemt dårlig, og det var modemfart. Søkte litt fram og tilbake og fant en driver til et annet kort som skulle funke på det kortet. Men akk, den driveren fikk bare pcen til og fryse hele tiden. Kjøpte så et slikt USB-trådløstkort fra clas ohlson, men noe gikk galt under installasjonen, og det gikk f*** meg ikke ann å reinstallere det. Nå sitter jeg med en 10 m kabel helt utstrekt gjennom 4 rom. Travelt. Så jeg håper det er noen som har et godt forslag til nettverkskort på win7 64bits. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Mor kjem heim på Sondag, og då får eg Jensen 85300 USB nettverkskort. Skal sjå om det funkar bra, så kan eg komme med ein tilbakemelding Den skal i allefall funge bra på Win 7. Den kostar rundt 550kr på expert og 450kr på nettet. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg bruker ZyXEL NWD-310N sammen med Windows 7, 64-Bit. Det har vært stabilt som fjell i ca 3 mnd nå. Anbefales. Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hehe jeg har også Windows 7 64-bit og leter etter et nettverkskort.. Skal egentlig ikke koste mer enn 300kr.. USB går også fint, men vil ha det RASKESTE for pengene ;P og ikke noe dritt som detter ut hele tiden... Jeg sitter også med en laaaaaang kabel XD Lenke til kommentar
laurell Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg bruker ZyXEL NWD-310N sammen med Windows 7, 64-Bit. Det har vært stabilt som fjell i ca 3 mnd nå.Anbefales. Takker for tips, skal kanskje ta meg til å prøve den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå