Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløst nettverkskort til Windows 7

Anbefalte innlegg

Hei.

Har et Gigabyte nettverkskort fra Clas Ohlson som viste seg ikke å duge noe særlig, og trenger nå et nytt kort. Jeg lurer på om noen kan anbefale et rimelig og stabilt nettverkskort som fungerer på Windows 7 64-bit.

Har et http://old.prisguide.no/product.php?produc...&cat_id=174 som fungerer helt plettfritt på XP 32 bit, men har hørt at dette ikke fungerer like bra på 64 bit.

Jeg lurer da på om noen her kunne anbefale meg et rimelig nettverkskort som dere har gode erfaringer med på 64-bit windows 7.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hiver meg på denne tråden jeg også. Har win7 64bits med Linksys Wireless-G PCI Card WMP54G. Opplevde først at dekningen var ekstemt dårlig, og det var modemfart. Søkte litt fram og tilbake og fant en driver til et annet kort som skulle funke på det kortet. Men akk, den driveren fikk bare pcen til og fryse hele tiden.

Kjøpte så et slikt USB-trådløstkort fra clas ohlson, men noe gikk galt under installasjonen, og det gikk f*** meg ikke ann å reinstallere det.

Nå sitter jeg med en 10 m kabel helt utstrekt gjennom 4 rom. Travelt.

Så jeg håper det er noen som har et godt forslag til nettverkskort på win7 64bits. :)

Lenke til kommentar

Hehe jeg har også Windows 7 64-bit og leter etter et nettverkskort..

Skal egentlig ikke koste mer enn 300kr..

USB går også fint, men vil ha det RASKESTE for pengene ;P og ikke noe dritt som detter ut hele tiden... Jeg sitter også med en laaaaaang kabel XD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...