Gunfreak Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg er ute etter en god men ikke for dyr drue brandy, som ikke er cognac helst en jeg vil finne på et vanlig pol Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 veterano - osbourne Lenke til kommentar
akle Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvorfor ikke cognac, pga pris eller er det forskjell? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 cognac kan være litt som champanie, mye av greia er bare i navn, problemet er at cognac har tatt over nesten alt av brandy i norge, så det er ikke altid så lett å finne ikke coganc brandy Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg ente opp med en flaske st. remy, mange vil kanskje kalle det billig kvip, en liter flaske koster bare 350kr Men den er veldig god og mild, med bare 36% kan man virklig kose seg med den, Veldig fruktig smak med litt appelsin ettersmak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå