Cleaf Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har tenkt å selge min halvt år gamle Macbook Pro 15" og jeg ønsker en prisvurdering. Litt info: Modellnavn: MacBook Pro Modellidentifikator: MacBookPro5,3 Prosessornavn: Intel Core 2 Duo Prosessorhastighet: 2,8 GHz Antall prosessorer: 1 Antall kjerner totalt: 2 Nivå 2-buffer: 6 MB Hukommelse: 4 GB Busshastighet: 1,07 GHz Syklusantall: 16 Det er den dyreste Macbook Pro 15" som er å få tak i Apple Store i dag og den var kjøpt på eplehuset i bergen, har original emballasje og kvittering etc. Maskinen er i god stand men den har en liten bøy på bezelen som jeg ikke er sikker på hva skyldes, kom etter en frakt tur.. Maskinen fungerer iallefall greit og bøyen er ikke veldig synlig... Den kostet 18990 ny. Hvor mye kan jeg selge den for? Er 13000 mye eller er det en forsvarlig pris for en halvt år gammel Mac? Svar taes imot med stor takk. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Liten pekepinn: http://www.finn.no/finn/bap/all/result?key...=MacBook+Pro+15 Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Takk for pekepinn. Har allerede sett på Finn. Det er jo ikke alltids den beste pekepinn da men.. Endret 16. januar 2010 av Cleaf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå