Gå til innhold

Krigsfilmer med handling i "nåtid"

BullStrike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Three Kings, Black Hawk Down, The Hurt Locker og tv-serien Generation Kill kan alle anbefales varmt.

Takk!

Three Kings og Blck Hawk Down har jeg foresten sett, å jeg har sett på trailen til The Hurt Locker, å den så ganske bra ut. Og Generation Kill måå jeg bare skaffe meg med en gang!

Er det noen som har flere forslag? Kanskje noe med noe SEAL greier i? :)

Lenke til kommentar
Three Kings, Black Hawk Down, The Hurt Locker og tv-serien Generation Kill kan alle anbefales varmt.

Takk!

Three Kings og Blck Hawk Down har jeg foresten sett, å jeg har sett på trailen til The Hurt Locker, å den så ganske bra ut. Og Generation Kill måå jeg bare skaffe meg med en gang!

Er det noen som har flere forslag? Kanskje noe med noe SEAL greier i? :)

Tears of the Sun er SEALs i afrikansk jungel, fin action film, veldig matcho og kul. ikke basert på en ekte hendelse

Lenke til kommentar

Du har også en film som heter executive order, ikke krigsfilm men handler om SEALs som må redde et fly som er full av terrorister, en veldig undervurder action film.

Så har du Navy SEALs en semi dårlig action film, ikke speiselt bra, men morsom fordi den er dårlig

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+alsdf

Jaja, skal ivertfall se den. Får gi feedback etter det :)

Men en annen ting. Har sett noen bilder av en amerikansk soldat som er veldig skjeggete og har svarte solbriller. Egentlig ganske kul stil :p Ser ut som den er fra en film satt i midtøsten. Noen som har en anelse om hvilken film dette kan være?

Lenke til kommentar

Alle er ikke nødvendigvis krigsfilmer, men i det minste militærfilmer.

-Rules of Engagement (2000) - Er hovedsaklig en rettsaksfilm, men er verdt å nevne pga. begynnelsen.

Så har vi et par andre som jeg liker. De har veldig lav rating på IMDb, så jeg må advare om min forutinntatthet her med tanke på at jeg digger skuespillerne:

-Sniper (1993) - Tom Berenger

-Sniper 2 (2002) - Tom Berenger

-Sniper 3 (2004) - Tom Berenger

-The Marksman (2005) - Wesley Snipes

-Second in Command (2006) - Van Damme

Endret av Venetar
Lenke til kommentar

The Mark of Cain, Over There (TV serie), Delta Force filmene (begynner vel å dra liiitt på årene), Courage Under Fire, Behind Enemy Lines 1,2,3 (treeren heter Behind Enemy Lines: Columbia), Stop-Loss, Jarhead, Bravo Two Zero, er noen av de jeg kommer på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...