BullStrike Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Hei. Er det noen som vet om noen gode krigsfilmer fra "nåtid"? Som "Jarhead" for eksempel. Eller filmer med noe SEAL team eller lignende Endret 16. januar 2010 av BullStrike Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Three Kings, Black Hawk Down, The Hurt Locker og tv-serien Generation Kill kan alle anbefales varmt. Endret 16. januar 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Three Kings, Black Hawk Down, The Hurt Locker og tv-serien Generation Kill kan alle anbefales varmt. Takk! Three Kings og Blck Hawk Down har jeg foresten sett, å jeg har sett på trailen til The Hurt Locker, å den så ganske bra ut. Og Generation Kill måå jeg bare skaffe meg med en gang! Er det noen som har flere forslag? Kanskje noe med noe SEAL greier i? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Three Kings, Black Hawk Down, The Hurt Locker og tv-serien Generation Kill kan alle anbefales varmt. Takk! Three Kings og Blck Hawk Down har jeg foresten sett, å jeg har sett på trailen til The Hurt Locker, å den så ganske bra ut. Og Generation Kill måå jeg bare skaffe meg med en gang! Er det noen som har flere forslag? Kanskje noe med noe SEAL greier i? Tears of the Sun er SEALs i afrikansk jungel, fin action film, veldig matcho og kul. ikke basert på en ekte hendelse Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Tears of the sun, den har jeg faktisk to av Det er en felt fantaskisk film! Sikkert sett den 20 ganger Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Du har også en film som heter executive order, ikke krigsfilm men handler om SEALs som må redde et fly som er full av terrorister, en veldig undervurder action film. Så har du Navy SEALs en semi dårlig action film, ikke speiselt bra, men morsom fordi den er dårlig Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Navy SEAL, den har jeg.. Men den Executive Order, den fant jeg ikke en trailer på.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Sorry de skulle være execute decition Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Aha, den ja! sett den på Tv Norge noen ganger Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Kan vel kort nevne Battle for Haditha og Rules of Engangement også (selv om det er forholdsvis lite "krig" i sistnevnte, bortsett fra evakueringen i Yemen). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har sett Battle for Haditha. Syns den var veldig bra. Har planer om å se The Hurt Locker snarest mulig. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har sett Battle for Haditha. Syns den var veldig bra. Har planer om å se The Hurt Locker snarest mulig. Det burde du. Du får deg et kick :> Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 The Hurt Locker var piss kjedelig og er en gjennomsnittlig film på det beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jaja, skal ivertfall se den. Får gi feedback etter det Men en annen ting. Har sett noen bilder av en amerikansk soldat som er veldig skjeggete og har svarte solbriller. Egentlig ganske kul stil Ser ut som den er fra en film satt i midtøsten. Noen som har en anelse om hvilken film dette kan være? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Alle er ikke nødvendigvis krigsfilmer, men i det minste militærfilmer. -Rules of Engagement (2000) - Er hovedsaklig en rettsaksfilm, men er verdt å nevne pga. begynnelsen. Så har vi et par andre som jeg liker. De har veldig lav rating på IMDb, så jeg må advare om min forutinntatthet her med tanke på at jeg digger skuespillerne: -Sniper (1993) - Tom Berenger -Sniper 2 (2002) - Tom Berenger -Sniper 3 (2004) - Tom Berenger -The Marksman (2005) - Wesley Snipes -Second in Command (2006) - Van Damme Endret 3. februar 2010 av Venetar Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Sniper-1-2-3 er det som i den med norsk tittel"Snikskytter"? Jeg så den filmen 5 ganger samme kvelden når jeg fikk den Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Denne: Se filmen hos Youtube Trailer til 2'ern (Fant ikke noe om 3'ern): http://www.youtube.com/watch?v=pbIXViyOl4M Endret 3. februar 2010 av Venetar Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Glad actionfilmen har kommet noe lengre enn Sniper. Angående trailern: LITT av et kikkertsikte vi ser på MP5'en(!) rundt 1:30. Helt sikkert nødvendig. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 The Mark of Cain, Over There (TV serie), Delta Force filmene (begynner vel å dra liiitt på årene), Courage Under Fire, Behind Enemy Lines 1,2,3 (treeren heter Behind Enemy Lines: Columbia), Stop-Loss, Jarhead, Bravo Two Zero, er noen av de jeg kommer på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå