Gå til innhold

Hva synes gutter om jenter som spiller dataspill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kansje ikke sa relevant, men jeg syns spill er for barn.

Ja, for all del.. 18-års grenser blir jo satt på en rekke spill fordi de er for barn.. :yes:

Kom forresten på den tiden da jeg spilte det herlige spillet Battlefield 2, og hver gang det var en som hadde et nick som impliserte at den personen var ei jente, husker jeg at den spilleren som regel alltid fikk ekstra oppmerksomhet på serveren. Merkelig fenomen, egentlig.

Lenke til kommentar
kansje ikke sa relevant, men jeg syns spill er for barn.
Gjennomsnittsalderen på spillere er over 30 år, så dessverre er meningene dine litt på bærtur. :)

meninger er meninger og kan vel ikke være på bærtur bare for det du mener noe annet.

personlig, så er det mest "nerdete" jeg gjør er å spille fifa. klarer verken cod eller cs og wow får meg til å spy, så da vet du vel hva jeg syns om at jenter spiller...

Lenke til kommentar
Hva synes dere gutter om å spille mot en jente og tape? Er det verre enn å tape mot en gutt...? Jeg er temmelig dreven i COD multiplayer og er som regel en av dem som får høyest poengscore på rangeringa, og noen ganger har jeg hørt gutter på teamspeaken si: Isabel?? (en del av nicket mitt). We were beaten by a GIRL!!!

Jeg har alltid syns det har vært hyggelig og møte jenter in-game, og mange jeg har møtt har vært gode:P

men ser ikke på det noe verre enn og bli eid av et hannkjønn:)

Bare fortsett og spill sier jeg :thumbup:

Har spilt i flere klaner der det har vært jenter og de har vært blant de beste i klanen også som oftest.

Er bare bra jenter spiller så gutter\menn kan få det inn mellom ørene at det er ikke noe som heter feil\rett når det gjelder hva jenter skal like.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Å bli "eid" av en jente er da ikke noe verre enn å bli eid av en gutt. Det er jo ikke noe automatikk i at mannlige spillere er bedre enn kvinnelige, og at det dermed skal være ekstra flaut å bli slått av en jente fordi hun grunnet kjønnet må være dårlig. Jeg ser ikke helt hvorfor noen skulle synes det måtte være så ille.

Lenke til kommentar
Å bli "eid" av en jente er da ikke noe verre enn å bli eid av en gutt. Det er jo ikke noe automatikk i at mannlige spillere er bedre enn kvinnelige, og at det dermed skal være ekstra flaut å bli slått av en jente fordi hun grunnet kjønnet må være dårlig. Jeg ser ikke helt hvorfor noen skulle synes det måtte være så ille.

den typiske gutter er ALLTID bedre enn jenter...tror ihvertfall noen gutter.

Lenke til kommentar

Samma hvilket kjønn det er, vel, så lenge du får en god spillopplevelse med/mot denne personen? Møtt mange damer som er frustrerte fordi fjortisene de møter på xbox-live blir ufine fordi de har tapt mot en jente. Helt latterlig.

Og jeg er forresten også heldig der - har samboer med gnome mage i wow, flere familier i sims 3, spiller mario på wii'en og lar meg spille fifa i fred he he. Drømmedama!

Lenke til kommentar
Jenter som har like hobbyer som meg er utelukkende positivt, enten det er snakk om dataspill, musikk/-instrumenter, film eller andre ting. Jenter som spiller dataspill viser også at de ikke bryr seg om hva det ignorante flertallet anser som de gjeldende normer i samfunnet (en av dem at jenter ikke skal spille dataspill). Jeg ser på jenter/kvinner som spiller dataspill på akkurat likedan som en hver annen jente/kvinne, men at de deler en interesse med meg teller absolutt positivt.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...