Gå til innhold

Hva synes gutter om jenter som spiller dataspill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Litt forskjellig OT-prat er fjernet. Vennligst ikke kommenter regelbrudd i selve tråden, men bruk gjerne rapporteringsfunskjonen, slik at vi får ryddet opp.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Noen spill som The Sims eller motespill\design er vel egentlig greit.

 

Men stort sett alt annet, spesielt nerdespillet world of warcraft er sykt svett når jenter spiller. ÆSJ, det finnes mye feite udigge jenter og de blir ikke finere av å spille dataspill!

Endret av Tim
Lenke til kommentar
Jenter som spiller data er sykt udigg. Hater jenter som gjør det. ÆÆÆÆSJJJJ!!!!

Alle, ja du leste riktig, ALLE jenter som spiller data er feite, slappe, har kviser, dårlig ånde osv.

 

ÆSJ!!!!!!!

http://hotgamergirls.com/

 

Denne nettsiden har lyst til å snakke med deg ang. din kommentar. :p

 

lol @ link Slimda.

 

Meneh det finnes faktisk en del digge gamer chicks out there, spesielt i wow (tenker ikke bare de som gamer pga kjæresten dems gamer)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig eksisterer det ikke jenter i MMO spill, ok selvfølgelig gjør det det, men jeg bryr meg ikke, vill ikke gi særbehandling til noen. Når jeg spiller online er det 4 ting som ikke bryr meg det minste:

1. Alder.

2. Kjønn.

3. Utseende.

4. Rase

Ingen særbehandling vil bli gitt uansett.

 

- D.J.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig eksisterer det ikke jenter i MMO spill, ok selvfølgelig gjør det det, men jeg bryr meg ikke, vill ikke gi særbehandling til noen. Når jeg spiller online er det 4 ting som ikke bryr meg det minste:

1. Alder.

2. Kjønn.

3. Utseende.

4. Rase

Ingen særbehandling vil bli gitt uansett.

 

- D.J.

 

Unnskyld at jeg spør, men hvordan vet du at det er jenter du spiller med? Eller gutter, for den saks skyld? Jeg spiller ofte damer i rollespill når jeg kan, og MMOer er ikke et unntak. Hvis noen spør svarer jeg ærlig avhengig av hvem det er. Om det er en jeg regner som venn sier jeg at jeg er en mann, men om en fjortis spør hender det at jeg har det litt moro med ham. :p

 

Når det er sagt har jeg hatt en del venner i MMOer, og en del av dem har vært jenter eller damer. En dame var rundt femti og ville "teste" spillet barna spilte, men ble sittende selv litt for lenge. :p

 

Btw jeg ser du ikke har religion på den listen? ;)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Helt greit med jenter som spiller så lenge de får det til. Ble ikke så imponert over en dame jeg pratet med forleden Hun hadde brukt over et på å nå level 50 i WoW og spilletiden hennes hadde løpt ut mange ganger underveis. Nå var hun skuffet fordi man nå kan få rask mount på level 40 til lav kostnad.

 

"Javel, tenkte jeg. Andre greier dette på 2 kvelder." Men jeg sa ikke noe.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...