hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hi! Hva synes gutter om jenter som spiller dataspill? Tenker WoW, Counter strike, Warcraft.. osv.. "krigsspill". Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 personlig syns jeg det er positivt:) Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg synes det er ganske stilig så lenge det ikke er total avhengighet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Greit nok det. Aksepterer dem uansett hva slags hobbyer dem har generelt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jenter som har like hobbyer som meg er utelukkende positivt, enten det er snakk om dataspill, musikk/-instrumenter, film eller andre ting. Jenter som spiller dataspill viser også at de ikke bryr seg om hva det ignorante flertallet anser som de gjeldende normer i samfunnet (en av dem at jenter ikke skal spille dataspill). Jeg ser på jenter/kvinner som spiller dataspill på akkurat likedan som en hver annen jente/kvinne, men at de deler en interesse med meg teller absolutt positivt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Skal jeg ha samboer, så skal hun være tolerant ovenfor spill, og aller helst være med. Det er ingenting som er kulere enn å spille med venninner, sånn bortsett fra Chuck Norris selvsagt.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Enig i den, heldigvis så var jeg heldig på den fronten:) Lenke til kommentar
MiMiZ Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er jo bare helt feil:O Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Syns det er digg, jeg, så lenge hun ikke spiller for mye. 4 timer hver dag blir liksom litt i overkant, men at hun deler en interesse som står såpass sterkt hos meg (og veldig, veldig mange andre gutter) er utelukkende positivt! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) ja, får det er jo bare gutter som skal spille :!: Lurer på hva som er feil osv. med det? Jenter som spiller kan være like feminine osv. og hele suppa der som jenter som ikke spiller. Er uansett helt feil og si det er ikke rett og det er rett om hva mennesker liker og gjøre ( så lenge vi holdeross på nokenlunde normal grunn ) Endret 16. januar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Lurer på hva som er feil osv. med det? Mulig at de guttene som er "i mot" det er redde for å bli slått av ei jente? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Kult med jenter som gamer da! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er jo bare helt feil:O Hvorfor? Lenke til kommentar
trinity89 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva synes dere gutter om å spille mot en jente og tape? Er det verre enn å tape mot en gutt...? Jeg er temmelig dreven i COD multiplayer og er som regel en av dem som får høyest poengscore på rangeringa, og noen ganger har jeg hørt gutter på teamspeaken si: Isabel?? (en del av nicket mitt). We were beaten by a GIRL!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hi! Hva synes gutter om jenter som spiller dataspill? Tenker WoW, Counter strike, Warcraft.. osv.. "krigsspill". Gamer Girls, som det heter på engelsk, er noe alle gutter liker. Med begrensninger da. Er ikke mye forhold av å sitte å game 12 timer dagen, selv om man sitter side ved side. Men gamer girls er absolutt positivt. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 kansje ikke sa relevant, men jeg syns spill er for barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå