Gå til innhold

Hva synes gutter om jenter som spiller dataspill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jenter som har like hobbyer som meg er utelukkende positivt, enten det er snakk om dataspill, musikk/-instrumenter, film eller andre ting. Jenter som spiller dataspill viser også at de ikke bryr seg om hva det ignorante flertallet anser som de gjeldende normer i samfunnet (en av dem at jenter ikke skal spille dataspill). Jeg ser på jenter/kvinner som spiller dataspill på akkurat likedan som en hver annen jente/kvinne, men at de deler en interesse med meg teller absolutt positivt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Skal jeg ha samboer, så skal hun være tolerant ovenfor spill, og aller helst være med. Det er ingenting som er kulere enn å spille med venninner, sånn bortsett fra Chuck Norris selvsagt..

Lenke til kommentar

ja, får det er jo bare gutter som skal spille :!:

Lurer på hva som er feil osv. med det?

Jenter som spiller kan være like feminine osv. og hele suppa der som jenter som ikke spiller.

Er uansett helt feil og si det er ikke rett og det er rett om hva mennesker liker og gjøre ( så lenge vi holdeross på nokenlunde normal grunn )

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hva synes dere gutter om å spille mot en jente og tape? Er det verre enn å tape mot en gutt...? Jeg er temmelig dreven i COD multiplayer og er som regel en av dem som får høyest poengscore på rangeringa, og noen ganger har jeg hørt gutter på teamspeaken si: Isabel?? (en del av nicket mitt). We were beaten by a GIRL!!!

Lenke til kommentar
Hi!

Hva synes gutter om jenter som spiller dataspill?

Tenker WoW, Counter strike, Warcraft.. osv.. "krigsspill".

:p

Gamer Girls, som det heter på engelsk, er noe alle gutter liker.

Med begrensninger da. Er ikke mye forhold av å sitte å game 12 timer dagen, selv om man sitter side ved side. Men gamer girls er absolutt positivt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...