TomasK Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Da var en ny bil på plass, denne gangen en 4x4 pickup. Har alltid vært fan av pickuper og min far har en 04 Chevy Silverado med 6,6l duramax V8 som er någet modifisert.. Bilen: 2005 modell Chevrolet Colorado Z71 extended cab Litt specs: Vortec L52 I5 3.5 liter rekke 5 223 HK, 305 Nm 2WD High, 4WD High, 4WD Low EZ Locker sperre på bakaksel 4 trinns automat med lockup Planer: I første omgang skal jeg skru den opp 5 turns på torsjonsstavene og dermed heve den 2" foran. Skal montere 2" hevesjakler bak for heving der også. Rancho RS5000 støtdempere bak med lenger vandring pga. heving. K&N Cold Air Induction kit. Original filterbok + resonator er veldig restriktiv. Folk rapporterer 10+hk økning på dyno. Har fra før et sett med American Racing 18" felger som jeg skal bruke på sommeren. Av dekk så blir det Cooper Zeon LTZ dekk i dimensjonen 285/60R18. Vinterdekkene er Cooper Discoverer M+S piggdekk i dimensjon 265/75R15 på originale felger (de som er på bildet av bilen). EDIT: Da var følgende handlet inn: Rancho RS5325 støtdempere bak (lenger vandring enn originaldemper) Greenstuff 6000-serie bremseklosser Skvettlapper foran - hardplast 2" løftesjakler bak K&N filter Endret 20. januar 2010 av TomasK Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Detta blir artig å følge med på! Flere bilder pleeeeeeease? Fin bil det der! Lenke til kommentar
Castman Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fin bil tipper denne er ganske tørst hehe. Hvor mye kan du trekke med denne? Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Skal se om jeg får bilen opp på verkstedet i helga for å ta flere bilder av den. Veldig lite tørst faktisk, lå på drøyt 0,9l på mila på motorveikjøring da jeg henta den og til nå har jeg liggi på ca 1,2l på blanda kjøring med 4x4 inne. Kan fint få den til å bruke en shitload mer men.. Kan ikke trekke mer enn 1800kg, men det holder for meg. Trenger jeg å trekke mer, så bruker jeg storebroren. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Etterlyser fortsatt bilder! 1.2 på blanda er jo ikke ille i det hele tatt.. :o Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Venter med bilder til rett over helgen. Kjører bilen opp på verkstedet til søndagen og la den tørke før jeg hever den. Skal få tatt før- og etterbilder.. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Lenge siden jeg har skrevet noe om denne, men kan kjøre en liten oppdatering.. Har jo blitt så populært med pickuper her nå. Bilen er nå hevet 2", montert KN filter og portet throttlebody. Har liksom ikke giddi å knipse så mye bilder av bilene jeg har/har hatt, men her er et fra høst med sommerdekka+felgene på. Blir nye felger og dekk til neste år og da med et av felgmerkene min far og jeg importerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå