Mr Pepe Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Heisann ! De i usa har fått LAST.FM og masse annet, det har ikke blitt lansert enda i norge. Så jeg lurer på hvordan kan jeg endre at jeg bor i usa? Noen som kan hjelpe meg? takk for svar = Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 eh, lag en ny profil med adresse og location usa. Om dette virker fortsatt er en annen sak. har vært en god del problemer med brukere som bor utenfor microsoft verden som er utestengt... det er det sikkert noen som kan svare på her? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Du vil jo få problemer med betaling via xbox live hvis du har US adress og bruker et norsk VISAkort. Med mindre du kjøper points på en butikk, da. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Funker helt fint å lage USA konto, lagde for rundt 2 uker siden og har live gold på den nå.( 1mnd gratis trial) Har dog ikke prøvd å spille på den da jeg bare skulle sjekke ut indie games og div stuff. Ellers så vil jeg tro du kan kjøpe points via maximuscards. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå