skeet- Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg har en 48x CDbrenner. Når jeg kjører en Nero CD Speed test får jeg ikke mer enn ca 16x Når jeg brenner bruker den ca 10-15min uansett (ca 8x) og den bruker nesten all CPU-kraft Jeg har prøvd brennern i en annen PC, da virket den helt fint. Jeg har nå hovedkortet fra den andre maskina, og har prøvd RAMen fra den andre maskina, men er fortsatt like "syk" Hva kan prob være? Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
skeet- Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Åssen sjekker jeg det da?? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Windows 2000 (tror det er bortimot likt i XP): Kontrollpanel -> System -> Maskinvare -> Enhetsbehandling -> IDE-kontrollere -> Velg IDE-kanalen som brenneren bruker -> Høyreklikk -> Egenskaper -> Avanserte innstillinger -> Velg eventuelt DMA Windows 98: Kontrollpanel -> System -> Maskinvare -> Enhetsbehandling -> Velg brenneren -> Høyreklikk -> Egenskaper -> Huk eventuelt av for DMA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå