Sindrato Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg kjøpte mythic mapsene nå i sted, men når jeg skal spille, så står det at jeg ikke har mapsene jeg trenger osv.. Må jeg aktivere de eller noe? Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Jeg kjøpte mythic mapsene nå i sted, men når jeg skal spille, så står det at jeg ikke har mapsene jeg trenger osv.. Må jeg aktivere de eller noe? du må ha legendary map pack også, kanskje mythic discen i ODST, er ikke sikker, for å spille de på live, sjekk bare om du kan ta de i forge. Endret 16. januar 2010 av Jurigs Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) jeg har Heroic, Legendary og Mythic maps på xboxen, og jeg kan åpne alt i forge, men ikke spille på live o_0 Anyone? Endret 16. januar 2010 av Sindrato Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 jeg har Heroic, Legendary og Mythic maps på xboxen, og jeg kan åpne alt i forge, men ikke spille på live o_0 Anyone? har du Cold storage?, har ikke spilt halo 3 på lenge, men pass bare på at du ikke velger en playlist som krever Mythic disc Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 har cold storage også, men hva hvor velger jeg playlists som krever disc? Vil det si feks, team swat, er det en modus som krever disk, eller er det noe annet? Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 har cold storage også, men hva hvor velger jeg playlists som krever disc? Vil det si feks, team swat, er det en modus som krever disk, eller er det noe annet? Husker ikke, men er noen playlister som krever mythic discen som følger med ODST. team mythic tror jeg, er flere også men husker ikke, står i på playlistene hva de krever. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg så det nå.. MLG inkludert, mega fail.. Dvs at jeg må kjøpe ODST da.. Så de pengene jeg brukte på Live var waste Hvor er løst knappen? o_0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå