hanbjo Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Skumleste igjennom og så på bildene, gjør alltid det på tester. Så leser jeg pros og cons og leser litt grundigere på interessante ting. Hvis de stikker 1 cm ut tror jeg saken skal passe i Antec P180 Mini. Bør passe i bredden også, begge to er Antec -produkter så. Veit hva du tenker, sier bare "go for it" Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Flott brukertest! Bruker du knappene på selve panelet mye i forhold til fjernkontrollen? Panelet passa veldig bra til kabinettet må jeg si! Får lyst på et slikt panel selv, men vet ikke om jeg i så fall skal velge dette eller "lillebroren" Endret 15. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Bruker knappene litt ja Det er enklere enn å grave frem fjernkontrollen edit: Lillebroren er det samme produktet, bare uten den nederste delen (de knappene) Endret 15. februar 2010 av HansiFansi Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 HansiFansi: Kanskje, kanskje det. Frister hvertfall. Men er andre ting jeg prioriterer med PC-en nå. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 edit: Lillebroren er det samme produktet, bare uten den nederste delen (de knappene) Jeg er klar over det, men jeg er usikker på hva som er mest praktisk... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Lillebroren høres mer spennende ut, hvis den er mer diskré. Da kan jeg plassere den i den øverste brønnen. Tenker det ser dumt ut med den store saken i de to nederste brønnene. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Blir det ikke litt idiotisk å ha et panel som styres ved hjelp av IR-signaler om du skal ha en dør foran? Endret 15. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Med litt enkel midifikasjon kan IR sensoren lett loddes av kretskortet på panelet og deretter plasseres et sted foran på kabinettet Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Døra kan jo åpnes da. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Med litt enkel midifikasjon kan IR sensoren lett loddes av kretskortet på panelet og deretter plasseres et sted foran på kabinettet Selvfølgelig Døra kan jo åpnes da. Skal du ha døra oppe 24/7 da eller? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nei, har jo kun døra oppe når jeg bruke kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Da så... Jeg ville hatt bruk for tilgang 24/7 siden det av og til er kjekt å se på filmer e.l. selv om man ikke gidder å gå til andre siden av rommet for å åpne kabinett-døra Nei, jeg er ikke så lat som dere tror Endret 15. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Sitter som regel ved PC-en, så det å åpne fronten er gjort på et sekund før jeg slenger meg ned i senga. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det var en fin brukertest, likte panelet veldig godt, men kan ikke se at jeg ville hatt bruk for det på maskinen min. Men jeg har dog litt lyst på en skjerm i frontpanelet, noen som vet om noen gode små 5,25" Skjermer? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Det var en fin brukertest, likte panelet veldig godt, men kan ikke se at jeg ville hatt bruk for det på maskinen min. Men jeg har dog litt lyst på en skjerm i frontpanelet, noen som vet om noen gode små 5,25" Skjermer? Det ble kjempte stilig Har sett litt på lillebrorer jeg også. Ser etter en liten skjerm jeg også. Eneste jeg syns er litt dumt er at den kobles på 24-pin kontakten. Endret 16. februar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 ja, det er dumt, men ser på muligheten for å plassere en fotoramme i PC'en, ettersom disse er av god kvalitet og koster mindre, kan da ikke være så vanskelig å modde de til å passe? Mange av disse går vel også på batteri, og ettersom jeg ikke skal vise film eller klone det som skjer på PC-skjermen, så tror jeg det er ett bedre alternativ. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Trenger forslag til noe som kan gjøres med kabinettet ! Beste forslag blir utført av meg så fort det lar seg gjøre (nb: må holdes innenfor rimlighetens og fornuftens grenser) Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Ny update https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1193777&st=0&gopid=15280759entry15280759 Setter pris på noen kommentarer. Logger prosjektet for deres skyld Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Fet idé, men angående den kablen, kan du ikke bare sleeve de forskjellige kablene sammen da, da får du jo en "kabel"? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Tengte litt på det, men har mest lyst at alt skal gå via en kabel. Evt at jeg "tvinner" sammen nokk ledninger og så trekker over en kabelstrømpe. Så har jeg han/hun kontekter på hver ende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå