hanbjo Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Ny update ! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry15182352 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Resultatet ser flott ut! Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det ble dritkult! Men hva brukes egentlig panelet til, hvordan fungerer det, har liksom bare sett det, og ikke sett hvordan det funker. Samt synes jeg det er bra at du legger bilder ut direkte på diskusjon.no, mye bedre, og går MYE raskere å laste inn. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Regner med at jeg legger ut en review av panelet etterhvert Det blir brukt sammen med en fjernkontroll, som på en måte erstatter mus og tastatur, sånn at PCn blir mer "stuevennlig" Kort sagt .. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jaokei, det er vel kjekt innimellom det. Gleder meg til å lese review av det Har du flyttet dvd-rom'et noen hakk ned nå da eller? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 DVD-brennern ble flyttet til den nest nederste plassen Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jaoki, hva kommer i nærmeste updates da? Noe spennende eller er det hemmelig Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Neste update jaa?.. hmmmm...?? Det er litt usikkert.. Vi får se når den tid kommer Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei! Jeg bare lurer på, hvordan var første inntrykket når du åpnet den Antec tingen? Er det noe forskjell fra den og den mindre? Lenke til kommentar
MartinBrod Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 UTROLIG FETT! dette er maks gaming utstyr. Flott kabinett! og ikke minst matchende komponenter Du har greie på utstyret ditt Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Nå har jeg ikke sett den som er et hakk mindre, men de er så og si like. Den eneste forskjellen, så vidt jeg veit er at man har play, pause, stop, spoleknapper osv osv på den jeg har UTROLIG FETT! dette er maks gaming utstyr. Flott kabinett! og ikke minst matchende komponenter Du har greie på utstyret ditt Takk skal du ha Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som veit hvordan jeg får bildene til å bli litt større her på forumet ? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg vet ikke, men lurer på det samme selv... Kan hende du bare kan bruke noen standard BB-codes, skal sjekke litt selv.. hmm Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ville bare si at jeg syns det kabinettet var rått! og jeg har fulgt med på dette siden du startet og jeg gleder meg til og se resultatet stå på videre! BTW: stemte på de pc'ene du la ut på Pimp my Pc for en stund siden Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Ville bare si at jeg syns det kabinettet var rått! og jeg har fulgt med på dette siden du startet og jeg gleder meg til og se resultatet stå på videre! BTW: stemte på de pc'ene du la ut på Pimp my Pc for en stund siden hehe.. Takk skal du ha Hyggelig at din første post på diskusjon.no havnet i denne tråden Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Fortsatt ingen som veit hvordan man får bildene til å bli større på forumet ? Litt kjedelig at bildene er så små at man er nødt til å trykke på alle sammen for å se hva det er Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Last opp bildene et annet sted. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Nå har det vært stille her en god stund. Får finne en ledig kveld, sånn at jeg får skrevet en review på Antec panelet Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Da gleder jeg meg til den kvelden Endret 15. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå