hanbjo Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, en fin ryddejobb. Og angående S-ATA -kablene, så så det ut til at kabinettet og hovedkortet var som skapt for hverandre. Du har et poeng der Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Update i kveld ? Pakken jeg venter fra DustinHome.no bør være her i kveld Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Update i kveld ? Pakken jeg venter fra DustinHome.no bør være her i kveld Ja, update liker vi så det må du ha Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Update er alltid koselig ja! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Da har pakken ankommet postkontoret. Er desverre aleine om å passe en liten en på 3år, så pakken må vente til resten av familien kommer hjem. Skal gjøre alt jeg kan for å få updaten klar så fort som mulig Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Vel, etter å ha kranglet med det værste produktet jeg noen gang har vært borti, nemlig Antec Veris Multimedia Station Premier, er det tid for kvelden. Blir ingen update i kveld desverre. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Vel har et par grunner: 1. Produktet er 2-3mm for bredt, noe som fører til at det er nesten umulig å innstalere enheten i 5,25" plassene. 2. Når jeg endelig har fått det på plass, detter hele frontpanelet av. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Aha, skjønner. Kjenner igjen den frustrasjonen. Ser for meg at du har lyst til å kaste saken vegg-i-mellom? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Det har jeg veldig veldig lyst til, men den var litt for dyr til det Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Den er litt kjip, får håpe det årner seg etter litt tukling imorra Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Aha, skjønner. Kjenner igjen den frustrasjonen. Ser for meg at du har lyst til å kaste saken vegg-i-mellom? Ja, spesielt på kvelden. Når man ikke får til ting da... ... nei, det er så sykt irriterende. Men "modder'n" vår får det sikkert til i morgen Ny dag, nye mods Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Det Durochris nevner om kvelden stemmer veldig bra.. Når man endelig har fått pakken, åpner den og gleder seg til å installere, så er man drit sulten, men har ikke tid til å eta, så funker ikke ting som de skal, så blir man sur, så blir man mer sur, så begynner man å bruke makt, så holder ting på å bli ødelagt, så setter man seg ned og tengker "fukk detta".. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kjipt det der! Helt enig med det du skrev i innlegget over, HansiFansi Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Skal se om jeg får filt ned en mm på hver side seinere i dag.. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ved første øyekast, trodde jeg at jeg så dataen din på ITavisen, men bomma "litt" da jeg så hvilken HW han hadde Se her! Han har sleevet og rydet ekstremt bra i det kabinettet der, blir din kulere? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Så den selv i stad faktisk Ligner jo litt på min da Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ja, den gjør jo det, den var ganske kul, men likte ikke at han hadde sleevet viftekablene i mørk blå, og CPU-kjøleren er jeg ikke noen stor fan av Han kunne gjort noen få endreinger til med den PC'en som hadde fått den til å se helt syk ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå