hanbjo Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg er 110% sikker på at man gjør det Står nemlig gratis frakt og nedsatt pris på varene i handlekurven når jeg logger inn med e-post adressen fra den VG-skolen jeg går på. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 hmm, når jeg tenker meg om har jeg ikke VGS mail. Det må skaffes. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er vel også litt forskjellig fra skole til skole. Per definisjon er man ikke student når man går på VGS, men elev. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) På dustinhome.no står dette... Her kan du som studerer ved universitet eller høyskole registrere deg for å få... Derfor regnet jeg med at VGS ikke telte... Endret 28. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Likte DVD-rom -modden! Dette prosjektet må følges med på. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Da har jeg lagt inn en ordre hos DustinHome.no Ble totalt 9 produkter i handlekurven, isteden for to Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Da har jeg lagt inn en ordre hos DustinHome.no Ble totalt 9 produkter i handlekurven, isteden for to Hva ? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Hehe Det ble det derre Antec panelet og den eksterne harddsiken + litt annet småtteri Så igjennom det DustinHome.no hadde å selge, og jeg fant mye rart til en veldig billig penge, som feks en 30cm viftekabel til 3kr Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Venter på pakken fra DustinHome.no, regner med at neste update kommer så fort pakken er i hus. Noen som veit ca hvor lang tid Dustin bruker på å levere pakker ? Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Venter på pakken fra DustinHome.no, regner med at neste update kommer så fort pakken er i hus. Noen som veit ca hvor lang tid Dustin bruker på å levere pakker ? Det tok 2 og en halv dag til Stavanger før jeg kunne hente varen og 3 og en halv (eller 4) dager til Bergen. Normalt sett tar det en kveld og natt for Dustin å få varen til Oslo (d.v.s. at varen blir registrert tidlig om morgenen i Oslo), hvor lang tid det tar deretter er opp til posten (som betyr svært varierende). Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Den er i Oslo nå, skal til Drammen. Da burde den vel være her ganske snart ? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 DVD-rom'en ble heftig da. Genialt! Virkelig! *Favoritter* Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 DVD-rom'en ble heftig da. Genialt! Virkelig! *Favoritter* Takker Er storfornøyd selv Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Har noen bilder av selve byggingen av PCn jeg kan legge ut i en ny update ? Eller hva syntes dere ? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Ny update: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry15138905 Hva syntes dere? Skal ta noen bedre bilder av PCn ferdig som jeg legger ut etterhvert Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nais Veldig bra ryddejobb der Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, en fin ryddejobb. Og angående S-ATA -kablene, så så det ut til at kabinettet og hovedkortet var som skapt for hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå