hanbjo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 haha er dere heldige blir det update i kveld Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Ny update https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry15086796 Hva syntes dere ? Tenker jeg skal laste opp en video som viser hvordan det fungerer, hva sier dere til det ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Vil gjerne se hvordan det der ser ut når skuffen er ute ja Video er supert. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Det blir så mye stiligere Jeg har sånn at DVD-rommen er skjult. Ja til video EDIT: Hvordan åpener du den? Må du trykke løs ut i Windows? Endret 24. januar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Foreløbig må jeg bruke Windows ja Vurderer å koble den til reset knappen isteden siden jeg aldrig bruker den Videoen lastes opp nå Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Reset knappen var smart Bruker heller aldri den. Endret 24. januar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 da er videoen ute Lenke til kommentar
weebl Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 videoen funker ikke, tror du har lagt inn hele youtubelinken i bbcode tagen i steden for bare ID'en til videoen. du kunne jo få mekka en kapasitiv bryter bak et annet panel som bryter for dvdromen. så plata står helt fast men om man tar på den åpner cdrom seg Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 takk for tipsene weebl Da var videoen fikkset Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Takker Trenger en idè til neste mod, noen som har et forslag eller to ? Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har ingen ide nå, men hvis jeg kommer på noe... Så husk: I'am watching you! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Skal se om jeg får lagt inn en liten bestilling på et par små ting jeg trenger til dette prosjektet i løpet av morradagen ! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva slags ting er det snakk om? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Det blir nokk bla en Antec VERIS Multimedia Station Premier og en Western Digital 500GB ekstern disk. Sistnevnte har dog ikke så mye å gjøre med dette prosjektet Denne gangen blir bestillingen lagt inn hos DustinHome.no pga super studentrabat og gratis frakt Endret 27. januar 2010 av HansiFansi Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det blir nokk bla en Antec VERIS Multimedia Station Premier og en Western Digital 500GB ekstern disk. Sistnevnte har dog ikke så mye å gjøre med dette prosjektet Denne gangen blir bestillingen lagt inn hos DustinHome.no pga super studentrabat og gratis frakt Den antec'en må du lage en liten "review" av Får man studentrabatt og gratis frakt hvis man går på VGS? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det blir nokk bla en Antec VERIS Multimedia Station Premier og en Western Digital 500GB ekstern disk. Sistnevnte har dog ikke så mye å gjøre med dette prosjektet Denne gangen blir bestillingen lagt inn hos DustinHome.no pga super studentrabat og gratis frakt Den antec'en må du lage en liten "review" av Får man studentrabatt og gratis frakt hvis man går på VGS? Nei... Jeg er 99.9% sikker på at man dessverre ikke gjør det... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 2B'1 got beaten. Jeg er 100% sikker på at man ikke får det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå