hanbjo Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Et ord, PENT! Eneste var dem to nederste bildene som gjerne kunne være slik vi ser alt og ikke kun skjermen Takker.. Jeg skal jobbe litt mer med bildene neste gang.. Gikk litt fort i PS i stad Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Ser bra ut! Endret 14. juni 2010 av KongKake Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Ser bra ut! Takker Noen som har noen formeninger om noe annet jeg kan gjøre for å få opp en ny update om ikke så alt for lenge ? =) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Ser bra ut! Takker Noen som har noen formeninger om noe annet jeg kan gjøre for å få opp en ny update om ikke så alt for lenge ? =) Finne veggfester til skjermene Det hadde vært umenneskelig rått. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Finne veggfester til skjermene Det hadde vært umenneskelig rått. Har tenkt litt på det.. Skal se hva jeg får gjort Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Nå ligger PCn ute på ITavisen.no @ Pimp my PC Ta turen innom og stem http://www.itavisen.no/pimpmypc/4701/ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ser du liker å leke med ps Ser veldig pent ut, du fortjener hver eneste 6 du får Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Takk for det Mr.A Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Veldig stilig oppsett du har der Skal stemme en 6'er på deg jeg også. Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Veldig fint oppsett Likte skrivebordet, Hvor er det kjøpt ? Ble ofc 6'er på ITavisen. Endret 15. juni 2010 av TattaRn Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Takk for kommentarer Skrivebordet ble kjøpt på Jysk så vidt jeg husker Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Hvordan er Corsair sine SSD`er i forhold til Intel sine ? Vet at Intel har bedre disker, men er det noe poeng å gå for en billigere Corsair disk ? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 hehe.. takk for det Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hvordan er Corsair sine SSD`er i forhold til Intel sine ? Vet at Intel har bedre disker, men er det noe poeng å gå for en billigere Corsair disk ? SSD-tråden Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Holy crap vi har likt lydanlegg Misunner bula di egentlig Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 hehe Nå er det ganske så rotete på skrivebordet desverre.. (haha) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Føler jeg må legge igjen en kommentar her! Lenge siden jeg har vanket i denne delen av forumet nå, men fikk nå en påminnelse av hvorfor jeg vanket her før. Enkelte tråder er så godt gjennomført, og din er ikke et unntak! Meget godt utførte bilder, og arbeidet er meget bra. Likte at du lagde en egen boks til multimediakonsollen i MDF, noe som viste seg å bli meget pent. Likte også hvordan du løste kabelhysteri ved å finne en gammel S-video kabel og bruke denne. Knallbra! Her oser det av kvalitetsarbeid! Alt i alt en meget bra worklogg, som er en nytelse å lese! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå